هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

آیا مشاوره تلفنی مشکلات خانواده و مشاوره گرفتن در مورد مشکلات و مسائل خانوادگی نیاز است یا نه ؟ آیا در برخورد با هر مشکل خانوادگی نیاز به مشاوره خانواده داریم؟ آیا مشاوره خانواده در حل کردن مشکلات خانواده کمک می کند یا بی اثر است ؟ گاها خانواده ها در زندگی با مشکلاتی مواجه می شوند که برای حل کردن آنها خانواده با افراد با تجربه و سن بالای خانواده خود به اصطلاح ریش سفید خانواده مشورت می کردند. با توجه به تغییر زندگی امروزه و نیاز هایی که زندگی امروزه می طلبد. امروزه خانواده ها با مشکلات پیچیده تری مواجه هستند و برای حل این مشکلات نیاز به مشاوره با یک متخصص دارند.


برای دریافت مشاوره خانواده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید. از تبادل نظر هنر زندگی می توانید مشکلات خود را با دیگران به اشترک بگذارید.


مشاوره خانوده | مشاوره تلفنی خانواده

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده و مشاوره مشکلات خانواده طیف وسعی را در برمی گیرد. استفاده از مشاوره خانواده علاوه بر کمک در حل مشکلات خانوادگی می توانید در بالا بردن مهارت ما در زندگی به عنوان فردی در خانواده بسیار موثر باشد. از جمله مباحث مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره دوستی دختر و پسر، مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج، مشاوره دوران نامزدی، مشاوره همسرگزینی، مشاوره همسریابی مشاوره ازدواج، مشاوره عقد و مهریه، مشاوره زندگی مشترک، مشاوره جنسی، مشاوره زناشویی، مشاوره دوران بارداری، مشاوره نوزاد و نوباوه، مشاوره کودک، مشاوره یادگیری کودک، مشاوره بازی کودک، مشاوره تربیت کودک، مشاوره نوجوان، مشاوره بلوغ و رشد، مشاوره جوان، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره طلاق، مشاوره خیانت، مشاوره چندهمسری و .... اشاره داشت. شما عزیزان می توانید از خدمات مشاوره حضوری و تلفنی خانواده مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی برخوردار شوید. 

برتری مشاوره تلفنی خانواده نسبت به مشاوره حضوری خانواده

امروزه بسیاری از خانواده ها برای مشاوره حضوری به مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی مراجعه می کنند ولی  چند مشکل برای مراجعه به مراکز مشاوره روانشناسی وجود دارد. برای مراجعه حضوری مشاوره خانواده مخاطبان باید از قبل به مراکز مراجعه کنند، وقت قبلی گیرند و در لیست انتظار بمانند تا زمانی که نوبتشان بشود. در این سیکل در بسیاری از موارد، شاهد بودیم زمانی که نوبت بعضی از مخاطبان می رسید کار از کار گذشته بود و مشکلاشان به مرحله بحرانی رسیده است.

دسترسی به مشاوره خانواده از تمامی نقاط کشور

مشاوره خانواده

یکی از بزرگترین مزیت های مشاوره های خانواده می توان به دسترسی آن برای تمام مردم کشور اشاره داشت. در بسیاری از شهر های کوچک و روستاها مشاوره خانواده خوب وجود ندارد و دسترسی به یک مرکز مشاوره خانواده خوب برای آنها بسیار مشکل است، لذا بسیاری از مردم نمی توانند از یک مشاوره روانشناسی خوب بهرمند شوند. همچنین در شهر های بزرگ بسیاری از افراد به دلیل مشغله زیاد خود نتوانند به یک مرکز مشاوره خانواده خوب مراجعه کنند به همین دلیل مشاوره تلفنی خانواده می تواند یک بستر مناسب برای حل این مشکل باشد تا تمامی مردم بتوانند به راحتی در هر جایی هستند، به راحتی با متخصصان مجرب ارتباط برقرار کنند و از خدمات مشاوره خانواده تلفنی بهرمند شوند.

چرا مشاوره تلفنی خانواده ؟

در دنیای تخصص گرای امروز دسترسی به مشاوران خوب بسیار مشکل می باشد. چرا که جمع آوری مشاوران متخصص در یک مرکز برای مشاوره حضوری فضای بسیار زیادی را نیاز دارد و که از توان مراکز مشاوره روانشناسی خارج می باشد ( به همین علت است که برای مشاوره حضوری نوبت دهی می شود). در حالی که زمانی که متخصصان، مشاوره تلفنی می دهند به فضای بسیار زیادی برای مشاوره نیاز ندارند و تمامی متخصصان در زمینه های مختلف می توانند در یک مرکز حضور یابند. به همین دلیل فرد هر زمان که به مشاوره تلفنی نیاز پیدا کند می تواند با مرکز مشاوره تلفنی خانواده تماس برقرار کند تا اپراتور او را به متخصص مربوطه وصل کند تا بتواند مشکلش را حل کند در صورتی که سوال او نیاز به تخصص دیگری نیاز داشت بدون نیاز به این که مخاطب به صورت حضوری مراجعه کند، به مشاور دیگری وصل شده تا بتواند پاسخ سوال خود را دریافت کند.

چرا مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی

هنر زندگی تنها مرکز مشاوره تلفنی خانواده مورد تایید خانه روانشناسان می باشد که بهرهمندی از کادری مجرب و متخصص در زمینه های متخلف آماده پاسخگویی به تمامی سوالات مشاوره خانواده شما می باشند. مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی اعضای هیت علمی دانشگاه های تهران و روانشناسان برتر تهران می باشند.

خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی

مرکز مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی با بهره مندی از کادر مجرب خدمات خود در زمینه مشاوره تلفنی خانواده با موضوعاتی شامل مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زناشویی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران بارداری، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره یادگیری کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره بازی کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره تربیت کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره نوجوان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره افسردگی، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره جوان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره طلاق، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره خیانت، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره چندهمسری و .... ارائه می دهد.


برای دریافت مشاوره خانواده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید. 


 منبع : مشاوره خانواده تلفنی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی