هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

رواندرمانی نوعی درمان است که توسط مشاوران روانشناس و مشاوران و روانپزشکان متخصص و آموزش دیده در حوزه درمان ارائه می شود. رواندرمانی فرآیندی است  متمرکز بر کمک به فردی که دچار مشکلی شده یا نگران از بروز مشکل است. مشاور روان درمانی به خوب شدن و یادگرفتن راه های مفیدتر در مواجهه با مشکلات یا مباحث درون زندگی هر فرد کمک می کند. یعنی می تواند هنگام گذر از دوره ای سخت ، یا تحت فشار زیاد، فرآیند ی حمایت کننده باشد، مثلاً آغاز کردن هر فعالیت جدید نظیر: شغلی جدید یا دوره تحصیلی تازه یا آمادگی برای ازدواج یا انتخاب فردی یا بچه دار شدن.


برای دریافت مشاوره و روان درمانی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید. از تبادل نظر هنر زندگی می توانید مشکلات خود را با دیگران به اشترک بگذارید



همچنین موضوعات منفی مثل دچار بیماری سختی شدن، شدت گرفتن اختلافات خانوادگی، تصمیم برای تغییر موقعیت خانوادگی، تنشهای بین والدین، بین فرزندان و یا گذر کردن از طلاق. بطور کلی رواندرمانی هرگاه فردی در زندگی فردی و جمعی ، روابط یا موضوعات کاری یا نگرانی خاص در زمینه بهداشت روان به چالش بیفتد ، توصیه می شود. اگر این مباحث یا نگرانی ها او را با میزان زیادی از درد یا عصبانیت برای بیش از چند روز مواجه کنند، ضرورت رفتن نزد روانشناس رواندرمانگر دو چندان می شود .

استثناهایی برای این قانون کلی وجود دارد، اما در بیشترمواقع ، حتی وقتی کاملاً مطمئن نیستید که ازرفتن به رواندرمانی سودی ببرید، ضرری نیز وجود ندارد.

میلیونها نفر هرساله یک رواندرمانگر را ملاقات می کنند و بیشتر مطالعات نشان می دهند مردمی که این کار را می کنند ، از این تعامل و گفتگو با فرد متخصص سود می برند.

بیشتر درمانگران نیز اگر اعتقاد داشته باشند شما از رواندرمانی سودی نمی برید یا به نظر آنان نیازیی نداشته باشید، با شما صادق خواهند بود و عنوان می کنند.

 به طور نمونه ، بیشتر مردم درمانگرشان را هفته ای یک بار به مدت 50 دقیقه ملاقات می کنند. رواندرمانی اغلب محدودیت زمانی دارد و بر اهداف خاصی که شما می خواهید به انجام برسانید، متمرکز می باشد.

بیشتر انواع روان درمانی ها تمرکز بر حل مشکلات دارند و هدف گراست. این بدان معنی است که در آغاز  درمان شما و درمانگر تصمیم می گیرید که چه تغییرات خاصی می خواهید در زندگی تان ایجاد کنید. سپس این اهداف اغلب به  هدف های قابل دسترسی کوچکتری شکسته می شوند و در برنامه رسمی درمان قرار می گیرند. بیشتر روان درمانگران امروزه بر کمک به شما در رسیدن به این اهداف تمرکز دارند و کار می کنند. این کار به آسانی از طریق صحبت کردن و بحث درباره شیوه هایی که روان درمانگر توصیه می کند و ممکن است به شما در هدایت نواحی دشوار درون زندگی تان کمک کند، انجام می گیرد. اغلب روان درمانی به یاد دادن ترمیم یا مدارا یا بهبود اختلال به مردم و توصیه ی ساز و کارهای اضافی که فرد ممکن است آنها را مؤثرتر بیابد، کمک می کند.



بیشتر رواندرمانی های امروزی کوتاه مدت هستند و کمتر از یک سال طول می کشند. بیشتر اختلالات روانی معمول اغلب در این چارچوب زمانی  و با مجموعه ای از روان درمانی و داروها ، با موفقیت درمان می شوند و نیازی به زمان اضافی نیست. رواندرمانی وقتی فرد خودخواسته به درمان وارد می شود و میل شدیدی به تغییر دارد، خیلی موفق است. اگر شما نخواهید تغییر کنید، تغییر یا رخ نمی دهد ویا آرام صورت می گیرد. معمولا کسانی که متوجه مشکل خود نمی شوند و یا فکر می کنند بقیه مشکل دارند، از رفتن نزد روانشناس سرباز می زنند در حالیکه همه آدم ها در گفتگو درباره خود بسیار چیزها می آموزنند، حتی اگر با دشواری خاصی هم روبرو نباشند.

برای ارتقاء کیفیت زندگی، برای شناخت هدیه های زندگی، دیدن هدیه ها و لذت بردن از آنها تامل در خویشتن و گفتگوی هدفمند و نتیجه بخش با خود کارساز است. روانشناسان روان درمانگر توانایی مدیریت گفتگوهای راهگشا و تغییر دادن را دارند. منظور از تغییر دگرگونی غیر ضروری و بدون هدف در زندگی نیست. تغییرعلمی یعنی عوض کردن جنبه هایی از زندگی ، که دیگر برای شما کار نمی کنند یا در ایجاد و پایدار ماندن مشکل شما یا بحث موجود، نقش بسزایی دارند.

 روانشناسی به تغییر نگاه دقیق علمی دارد که تاثیرات مشخص روانی در آن مشهود باشد. اگر جنبه های مثبت تغییر نسبت به جنبه های منفی آن کم ارزشتر باشد، می توان صرف نظر کرد. بهتر است هنگام رواندرمانی ، ذهن را باز نگه داشته ، و  قصدِ انجام کارهای جدیدی را داشته باشید که معمولاً انجام نمی دهید یا پیشتر فرصت نمی کردید. شک نداشته باشید که تشویق های درونی موفقیت را افزایش می دهد.

رواندرمانی اغلب درباره به چالش گرفتن مجموعه باورهای موجود فرد و حتی خود فرد می باشد. رواندرمانی وقتی فردی قادر و مایل به تلاش برای انجام دادن آن در محیطی ایمن و حمایت کننده باشد، موفق تر می باشد.

 پس تردید نکنید و به متخصص با تجربه مراجعه کنید.
برای مشاوره روانشناسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی تماس بگیرید


برای دریافت مشاوره و روان درمانی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید. از تبادل نظر هنر زندگی می توانید مشکلات خود را با دیگران به اشترک بگذارید


خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی خانواده هنر زندگی با بهره مندی از کادر مجرب خدمات خود در زمینه مشاوره تلفنی خانواده با موضوعاتی شامل مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زناشویی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران بارداری، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره یادگیری کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره بازی کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره تربیت کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره نوجوان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره افسردگی، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره جوان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره طلاق، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره خیانت، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره کنترل استرس و مشاوره کاهش اضطراب و .... ارائه می دهد.


منبع : روان درمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی