هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

افسردگی نوعی واکنش روانی به یک کنش خارجی است که موجب بروز برخی نشانه ها مانند اندوه و انزوا میشود. جدید ترین راه درمان افسردگی بدون دارو برای درمان فوری افسردگی چیزی است که از درون علم روانشناسی جدید استخراج شده است. در این روش افسردگی فرد با استفاده از متعادل کردن ناگهانی و سریع شریانهای انرژی در بدن و افزایش ناگهانی هورمون دوپامین و سروتونین در بدن انجام میشود. در جدید ترین راه درمان افسردگی بدون دارو ، در صورتی که تعداد دفعات انجام تمرین در فرد زیاد باشد سرعت تولید هورمونها بیش از سرعت بازجذب است و فرد بصورت تقریبا پایدار سلامت موقت خود را باز می یابد. دست یابی به سلامتی کامل متضمن مشاوره های مداوم و مستمر و ادامه تمرینات برای مدت زیاد است. جدید ترین راه درمان افسردگی بدون دارو هم اکنون در مراکز معتبر مشاوره روانشناسی قابل ارائه به افراد است. مرکز مشاوره هنر زندگی با ارائه مشاوره توسط مشاوران مجرب این امکان را برای درمان فوری افراد فراهم میکند. البته این روش درمان افسردگی بدون دارو روشی است که باید توسط افراد آموزش دیده انجام شود. سطح درمان در برخی روشهای درمان فوری بیش از هشیار است و نیازمند متخصص روانشناسی بویژه در گرایش هیپنوتیزم و درمان فوری در فرا هشیار است. ولی در این روش جدید درمان افسردگی بدون دارو ، انجام برخی تمرینات کافی است. جدید ترین راه درمان افسردگی بدون دارو درمانی کاملا علمی و ثابت شده و آزمون شده است.

برای مشاوره درمان افسردگی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

چرا درمان افسردگی بدون دارو

درمان افسردگی بدون داروجدیدترین راه درمان افسردگی بدون دارو چیست و چه مزایایی دارد؟ درمان فوری افسردگی و دیگر اختلالات رفتاری امروزه کاملا امکانپذیر است روشها خاصی برای درمان ناگهانی و فوری افسردگی در کمتر از یک ساعت وجود دارد که میتواند برای عموم افراد استفاده شود. البته بسته به نوع افسردگی و شدت آن و میزان ظرفیت و دانش فرد و سن و حتی جنسیت او روش درمان کمی تفاوت دارد. به عنوان مثال در خانمها میزان کلی آمار افسردگی و احتمال ابتلا به آن بیشتر است لذا درمان نیز در آنها با سختی بیشتری همراه است. در موارد بسیاری درمان افسردگی بصورت فوری برای خانمها باید در بیش از 3 جلسه انجام شود تا به پایداری لازم برسد. ادامه تمرین برای درمان کامل باید با مشاوره در طول چند جلسه انجام شود. در درمان های کوتاه مدت افسردگی بدون دارو ، تکیه بر تعادل هورمونی با استفاده از مدیتیشن و ورزشهای سبک و کوتاه هوازی است. در درمان افسردگی بدون دارو ، ورزش با تنظیم سروتونین و توراپی نفرین به کاهش افسردگی کمک میکند. پ.مورالی استاد دانشگاه دوک 5 دفعه در هفته وزرش هوازی به مدت 20 تا 30 دقیقه را برای درمان افسردگی بدون دارو توصیه میکند. او راه رفتن تند و ایروبیک را نیز توصیه میکند. از روشهایی که باعث درمان فوری بخش زیادی از افسردگی میشود طب سوزنی است. این روش البته یک متد روانشناختی نیست ولی در کنار مشاوره و درمانهای تمرینی و درمان فوری افسردگی بدون دارو میتواند استفاده شود. مدیتیشن در درمان سریع 20 تا 50% عوارض افسردگی موثر است و در صورتی که در هر هفته بصورت مکرر تکرار شود موجب بهبود کامل میشود. از مدیتیشنهای مخصوص یوگا هم میتوانید برای رفع فوری افسردگی استفاده کنید چرا که دارای اثر بهتری در درمان است.

مزایای درمان افسردگی بدون دارو

درمان بدون دارو آنهم بصورت کامل در درمانهای پایدار کمتر میسر است. در واقع برتری ویژه روش درمان افسردگی بدون دارو مربوط به از بین بردن بخش بیشتر عوارض افسردگی است و این یعنی برگرداندن فرد به زندگی عادی. در درمان افسردگی بدون دارو ، بخش کمتر عوارض با مشاوره بمرور برطرف میشود. مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بخوبی با این روشهای درمان فوری افسردگی آشنا است و آنها را بروشی علمی بکار می گیرد و در عین حال برای ادامه درمان و مشاوره های روانشناسی در کنار شما خواهد بود. از دیگر مزایای این روش درمانی، هزینه بسیار کم آن در مقابل درمانهای طولانی و فرساینده و درمانهای قدیمی و روشهای کمتر موثر در روانشناسی است. در درمان افسردگی بدون دارو ، روانشناسی نوین بدنبال روشهایی است که کمتر از دارو برای متعادل کننده هورمونی استفاده کند. داروهای آرامبخش به تعبیری خود دارای عوارضی چون اعتیاد مضمن به دارو می باشد. همچنین این داروها بدلیل ضعیف کردن برخی ناقلهای عصبی برای کنترل ارسال پیامهای رنج، خود در دراز مدت موجب کاهش قدرت حافظه و تمرکز در فرد میشود. از اینرو روشهای درمانی فوری بدون دارو و با استفاده از مشاوره و تغدیه مناسب و ورزش بهترین روشهای درمانی می باشند. مزیت دیگر درمانهای افسردگی بدون دارو ، این است که بعد از مدتی فرد میتواند این تمرینها را برای همه موقعیتهای مشابه بدون خرج کردن حتی یک ریال انجام دهد و نتیجه بگیرد. از مزایای دیگر روش درمان فوری افسردگی، میتوان به بدون عوارض بودن آن اشاره کرد. این روش درمانی برای افسردگی بدون دارو در کمتر از یکساعت، بسیار طبیعی و ساده ولی با آثار بزرگ است. از اینرو همه روشهای درمانی سنتی روانشناسی در برابر این روش در حال بروز شدن میباشند تا هر چه بیشتر از دارو اجتناب شود. البته دارو در برخی موارد حاد برای ابتدای درمان و مطابق نظر پزشک قابل توصیه است.

برای مشاوره درمان افسردگی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.




 



خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی خانواده هنر زندگی با بهره مندی از کادر مجرب خدمات خود در زمینه مشاوره تلفنی خانواده با موضوعاتی شامل مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی،مشاوره اختلالات جنسی، مشاوره خود ارضایی در مردان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زناشویی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران بارداری، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره یادگیری کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره بازی کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره تربیت کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره نوجوان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره افسردگی، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره جوان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره طلاق، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره خیانت، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره کنترل استرس و مشاوره کاهش اضطراب و .... ارائه می دهد. تبادل نظر هنر زندگی را حتما ببینید.


منبع:  برترین راه درمان افسردگی بدون دارو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی