هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

برای پرسش چگونه همسرم را تحریک کنم ؟ باید بدانید آموزش و یادگیری نحوه تحریک همسر از جمله مسائل بسیار مهم در زندگی هر شخصی است، چرا که در کیفیت رابطه جنسی و تحکیم خانواده بسیار تاثیر گذار است. یادگیری نحوه تحریک همسر برای زوج های جوان و کسانی که در برقراری رابطه جنسی با همسر خود به مشکل خورده اند از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چرا که پس از گذشت مدت زمانی نه چندان طولانی از هیجان سکس های اولیه کاسته خواهد شد و برای برگرداندن رفتار های هیجان انگیز سکسی باید روشهای تحریک همسر را بیاموزید. اگر از روشهای تحریک همسر خود آگاهی نداشته باشید زندگی زناشویی و و رابطه عاطفی شما با مشکل مواجه خواهد شد. احتمالا شما نیز شنیده اید که علت اصلی بیشتر مشکلات زوجین از جمله طلاق، خیانت و ... ، عوامل و مشکلات جنسی است، چرا که بسیاری از افراد استفاده از مشاوره های جنسی را جدی نمی گیرند. پس اگر رابطه ای که در آن قرار دارید برای تان ارزشمند می باشد لطفاً در مورد راه ها و روش های تحریک همسر تان اطلاعات کاملتری بدست بیاورید.

برای دریافت مشاوره روابط زناشویی و جنسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

نقش تنوع در رابطه جنسی و تحریک همسر

یکی از دلایلی که باعث میشود مردان حس تنوع طلبی بیشتری نسبت به زنان داشته باشند، این است که برای مردان عموما بیش از زنان تغییر رفتار جنسی محسوس و خوش آیند است. از نظر مردان به همان اندازه که تفاوت در رفتارهای اخلاقی وجود دارد، تفاوت در رفتارهای جنسی نیز وجود دارد. پس اگر می خواهید همسر خود را تحریک کنید بهتر است که نحوه رفتارهای سکسی را بیاموزید، هر زنی رفتارهای جنسی خاص خود را دارد. برای مردان یکی از بهترین لحظات سکس لحظه ارضاء شدن و حرکات و حالات چهره همسرش و همین طور تن اصوات اوست، این حالات در زنان متفاوت است. سعی کنید هر از گاهی اگر شرایط مناسب بود محل رابطه خود را از اتاق خواب به جای دیگر تغییر دهید (مثلا،روی کاناپه یا مسافرت دو نفره یا رزرو هتل و....) اگر بتوانید رفتار سکسی خود را تغییر دهید، برای همسر شما درست به مانند این خواهد بود که شریک جنسی جدیدی یافته باشد. شما شریک زندگی خود را دوست دارید و زمان زیادی برای جلب توجه همسرتان صرف می کنید به عنوان مثال رنگ موهایتان را عوض می کنید، برای تناسب اندام به باشگاه میروید و .... . هدف از انجام این کارها چیست؟ قطعا می خواهید با تغییر دادن چهره و بدن خود برای شریک زندگیتان تنوع داشته باشید!!! اما آیا از این موضوع اطلاع دارید که تنوع دادن به رفتارهای سکسی چقدر میتواند شما را در نظر مرد تان جذاب کند به شما اطمینان می دهیم این روش یکی از بهترین روش ها تحریک همسر است. با توجه به این موضوع که زندگی های امروزه بسیار با گذشته متفاوت شده است و اطلاعات جنسی امروزه حتی به ذهن قدیمی ها هم نمی رسد. برای این که بتوانید همسر خود را تحریک کنید، حتما باید پوزیشن های متفاوت برقراری رابطه را بیاموزید. داشتن یک نوع رفتار جنسی تکراری برابر است با یکنواخت شدن رابطه جنسی شما، که می تواند مشکلات زیادی را برای زوجین به وجود آورد. توصیه می کنیم که حتما از یک مشاوره جنسی که تخصص سکس تراپی دارد مشاوره بگیرید. مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی آماده است تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در این زمینه باشد.


نقش تظاهر در تحریک همسر و کیفیت رابطه جنسی

یکی از کارهای اشتباه زنان در تحریک مردان تظاهر به لذت بردن از برقراری رابطه و سکس می باشد. اطمینان داشته باشید که مردان این موضوع را درخواهند یافت، آنها بر روی تظاهر به لذت دو طرفه در زمان سکس بسیار حساس هستند. رابطه جنسی شما اگر به صورت مصنوعی باشد می تواند سبب دور شدن زوجین از یکدیگر شود و سرد شدن آقایان و خانم ها از برقراری رابطه جنسی  را به دنبال خواهد داشت. یکی از نکات خیلی مهم برای تحریک همسر توجه به این موضوع است که رضایت در زمان سکس و برقراری رابطه بین زوجین باید دو طرفه باشد. به طور کلی نقاط حساسی برای آقایان و خانم ها وجود دارد که می تواند سبب تحریک آنان گردد ولی از این نقاط حساس از یک بدن به بدن دیگر بسیار متفاوت است. زوجین باید در طول سال هایی که با یکدیگر زندگی می کنند، علایق،  نقاط حساس بدن همسر خود را بشناسند و بیاموزند که چطور می توان قبل از شروع یک رابطه جنسی همسر خود را به هیجان آورند که بر روی کیفیت رابطه شما بسیار تاثیر گذار است. توصیه می کنیم که حتما از یک مشاور جنسی با تخصص سکس تراپی برای بهبود کیفیت و کمیت رابطه جنسی و نحوه تحریک همسر خود مشاوره بگیرند.

تاثیر حرف های عاشقانه و لمس و نوازش با حوصله در تحریک همسر

تاثیر احساسات و شرایط روانی در افراد بسیار مهم تر از عوامل فیزیکی برای تحریک همسر می باشد. به هیچ وجه نباید نقش حرف های و حرکات عاشقانه قبل از شروع رابطه جنسی را در کیفیت رابطه جنسی و تحریک همسر دسته کم گرفت. پس قبل از شروع رابطه سعی کنید، با حرف های عاشقانه ای که می زنید به همسرتان آرامش دهید. لمس و نوازش های با حوصله در قسمت هایی مانند قسمت داخلی ران، لب، گردن، پشت ( خانم ها ) قبل از شروع رابطه می تواند تاثیر بسیار زیادی در کفیت رابطه جنسی و تحریک همسرتان داشته باشد. سعی کنید حرف های عاشقانه و لمس و نوازش با حوصله همسر را تا زمانی که به نعوظ نرسیده است ادامه دهید. نعوظ در مردان به صورت بلند و سفت شدن آلت و در زنان تحریک و سفتی گلیتوریس و نوک پستان تعریف می گردد.




تاثیر نحوه پوشش و ظاهر افراد در تحریک همسر 

در مواقع عادی در منزل از لباس های تنگ و نیمه برهنه و آرایشی که از رنگهای تحریک کننده استفاده نمایید و همچنین از عطر مناسب برای خوش بو شدن بدنتان استفاده کنید و سعی نمایید همیشه آراسته در حضور همسرتان حضور یابید، این امر باعث می شود اندام برهنه شما برای همسرتان جذاب باشد. سعی نمایید لباس های پوشیده ای که برجستگی های اندام شما را به خوبی نمایان می سازند را برای تحریک همسر خود استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید این لباس ها به گونه ای باشند که  پاهای شما و همین طور روی سینه هایتان را کامل نپوشاند . لازم است بدانید، عدم رسیدگی به ظاهر خود یکی از عواملی است که می تواند سبب سرد شدن همسر و کاهش رابطه جنسی شود. نسبت به علایق جنسی همسر خود حساس باشید و روشهای تحریک همسرتان با استفاده از نوع پوشش و آرایشتان را بیاموزید. 

برای دریافت مشاوره روابط زناشویی و جنسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

 

 



 



خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی خانواده هنر زندگی با بهره مندی از کادر مجرب خدمات خود در زمینه مشاوره تلفنی خانواده با موضوعاتی شامل مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی،مشاوره اختلالات جنسی، مشاوره خود ارضایی در مردان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زناشویی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران بارداری، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره یادگیری کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره بازی کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره تربیت کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره نوجوان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره افسردگی، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره جوان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره طلاق، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره خیانت، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره کنترل استرس و مشاوره کاهش اضطراب و .... ارائه می دهد. تبادل نظر هنر زندگی را حتما ببینید.


منبع: چگونه همسر خود را تحریک کنیم
  • ۹۷/۰۲/۳۰
  • هنر زندگی

نظرات (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی