هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

آگاهی یافتن از خیانت همسر در زندگی زناشویی یک خبر تکان دهنده و یکی از بدترین اتفاقات برای فرد از لحاظ روحی و روانی است. این واقعه زندگی زوج خیانت دیده را به هم می ریزد. احساس سردخوردگی، خشم، تنفر، طرد شدن، ترک شدن از طرف مقابل و بسیاری از احساسات منفی دیگر از جمله پیامد هایی هستند که حتما برای فرد خیانت دیده اتفاق می افتد.در چنین شرایطی ممکن است زوج خیانت دیده تصمیم بگیرد همسرش را با خیانت متقابل تنبیه کند؛ به این امید که و به خود آرامش دهد. اما نکته مهم این است که تلافی کردن خیانت به این شکل تنها شانس درمان و بهبود رابطه را از بین ببرد و از این گذشته سلامت و بهداشت روانی فرد تلافی جو را با آسیب های جدی مواجه کند. در این مطلب قصد داریم که مخاطرات تلافی جویی از طریق خیانت متقابل را بررسی نماییم. 

برای دریافت مشاوره خانواده در زمینه خیانت و مشاوره خیانت همسر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

هدف از خیانت تلافی جویانه چیست ؟

هدف از تلافی خیانت به وسیله خیانت متقابل، تسویه حساب کردن با همسر خطاکار است. در این مواقع انگیزه غالب زوج های خیانت دیده این است که رفتاری کند که احساس تلخ قربانی شدن را در همسرش به وجود بیاورد و همان آسیبی را که خیانت همسرش به او وارد کرده را به او وارد کند و او را مجبور سازد که احساسش را بفهمد و درسی فراموش نشدنی به او بیاموزد.

 

نتیجه خیانت تلافی جویانه در پاسخ خیانت همسر چیست ؟

همچنین بسیاری از افراد تلافی جو امیدوارند که بعد از آموختن این درس به همسرشان بتوانند  رابطه قبلی شان  را از سر بگیرند. اما آنچه بعد از انتقام اتفاق می افتد، درست برعکس انتظاری است که داشتند.

با خیانت در برابر خیانت نمی توان به تسویه حساب با همسر امیدوار بود. چرا که خیانت همسر قبلا اعتماد و احترام بین زوجین را خدشه دار کرده و پیوند عاطفی بین آنها را کمرنگ نموده است. به عبارت دیگر چیزی که قبلا از بین رفته و از هم گسیخته شده، نمی توان دوباره از بین برد و چیزی زیادی نیز برای زوج خائن باقی نمانده که با گرفتن آن از زوج خائن برای او گران تمام شود. بنابراین خیانت متقابل هرگز تاثیری را که زوج خیانت دیده انتظار دارد، در طرف مقابل ایجاد نخواهد کرد.

 

چرا نباید خیانت را با خیانت پاسخ داد ؟

خیانت متقابل هرگز احساسات تلخی را که در زوج خیانت دیده به وجود آمده در همسر او ایجاد نخواهد کرد، چه برسد به این که او را به درک کم و کیف واقعی این احساسات برساند. خیانت متقابل به جای ایجاد احساس گناه در همسر خیانت کار، بهانه خوبی به او می دهد که احساست طرف دیگر را کاملا نادیده بگیرد و پیامد های رفتارهای خودش را هم کوچک و ناچیز بنمایاند. خیانت متقابل بهانه خوبی برای همسرش شماست که به راحتی خود را قانع کند که کاری که انجام داده است اشتباه نیست.

 
پس راه حل درست چیست ؟ در زمان برخورد با خیانت همسر باید چه کاری انجام داد ؟

زمانی که یکی از زوجین با خیانت همسر خود مواجه می شود؛ قبل از هر چیزی باید احساساتش را کنترل کند و هیچ تصمیم عجولانه ای نگیرد. با این که یک سری راه حل و روش های کلی برای روش برخورد صحیح برای مقابله با خیانت همسر وجود دارد. از آنجایی که راه حل درست برای برخورد با خیانت همسر برای هر فردی متفاوت می باشد توصیه می کنیم از یک فرد متخصص در زمینه خانواده و خیانت مشاوره بگیرید. با کمک درمانگر علت و ریشه اصلی خیانت همسر را ریشه یابی کنید و با مشاوره درمانگر می توانید تصمیم درستی با توجه به شرایط متخص خودتان برای برخورد با خیانت همسرتان بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره خانواده در زمینه خیانت و مشاوره خیانت همسر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.



خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی خانواده هنر زندگی با بهره مندی از کادر مجرب خدمات خود در زمینه مشاوره تلفنی خانواده با موضوعاتی شامل مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی،مشاوره اختلالات جنسی، مشاوره خود ارضایی در مردان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زناشویی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران بارداری، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره یادگیری کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره بازی کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره تربیت کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره نوجوان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره افسردگی، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره جوان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره طلاق، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره خیانت، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره کنترل استرس و مشاوره کاهش اضطراب و .... ارائه می دهد. تبادل نظر هنر زندگی را حتما ببینید.


منبع: پیامد های خیانت در مقابل خیانت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی