هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

راه های جذب مردان و پسران مغرور چیست ؟ اگر به دنبال جلب توجه و علاقه مردی هستید که بسیار مغرور است و احساس می کنید که عاشقش شدید اما نمی توانید به دلیل رفتاری که دارد احساسش را نسبت خودتان تشخیص دهید. باید روی موضوعاتی تمرکز کنید که مردان دوست دارند و در جذب مردان به شما کمک می کند. برای اینکه بتوانید مردان و پسران مغرور را جذب کنید، قبل از هر چیزی باید علایق و نیاز های آنان به آزادی، احترام، حمایت و ... را بشناسید. سپس می توانید وارد عمل شوید.

 

برای دریافت مشاوره در مورد نحوه جذب مردان و پسران مغرور می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

شناخت و جذب مردان مغرور و خودشیفته

سه چیز برای عاشق کردن و جذب مردان مغرور به خصوص مردانی که دارای شخصیت خود شیفته ای هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی شناخت ارزش های مردی که به آن علاقه دارید، دوم تکنیک های توجه کردن و سومین مورد مهم ترقیب کردن حس کنجکاوی او نسبت به خودتان است.

شناخت ارزش های مردی که به آن علاقه دارید : یکی از مهمترین پارامتر ها در علاقمند کردن مردانی که دارای شخصیت های خود شیفته می باشند، شناخت ارزش های آنان می باشد به بیان بهتر شناخت مواردی است که برای او در زندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توجه کنید که ارزش ها برای هر شخصی متفاوت است و شما می توانید در برخورد هایی که دارید متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر طرق مقابلتان به چه معنی است. این ارزش ها می تواند تحصیلات، ثروت، زیبایی اندام، ارزش های اخلاقی و ... باشد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ابزار های گوناگون دیگری نیز در اختیار شما قرار دارد که از جمله آنها می توان به شبکه های اجتماعی مانند اینستگرام، فیس بوک و ... اشاره داشت که به شما کمک می کند تا بتوانید به ارزش های طرف مقابلتان پی ببرید.

بعد از شناخت ارزش های مردی که به او علاقه دارید. با نشان دادن ارزش هایی که برای او ارزشمند است و در شما وجود دارد می توانید علاقه او را نسبت به خود جلب کنید.

تکنیک های توجه کردن را بیاموزید : برای جذب کردن مردان و پسران مغرور علاوه بر نشان دادن ارزش هایتان به وی ، باید به او نیز توجه داشته باشید. نکته ی مهمی که در این توجه کردن شما بسیار ارزشمند می باشد این است که باید توجه شما همراه با بی توجهی باشد. به بیان بهتر اگر شما قصد دارید تا یک مرد مغرور را جذب خود کنید باید همواره به یاد داشته باشید که توجه شما باید همراه با بی توجهی باشد بخصوص در اوایل رابطه این عمل محرک بسیار شگفت انگیزی در جذب مردان مغرور می باشد.

مبهم باشید : یک قانون کلی وجود دارد که هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن می شود. پس هر چه شخصی بیشتر به شما فکر کند، بیشتر جذب شما می شود. اگر در رابطه ای که دارید رفتارتان به راحتی قابل پیش بینی باشد؛ موفق به روشن کردن حس کنجکاوی وی نخواهید شد. ولی اگر در رفتارهایتان کمی ابهام وجود داشته باشد. به شکلی که به راحتی قابل توضیح و فهم نباشد. می توانید فکر او را مشغول کنید. در این شرایط یک سوال مهم برای طرق مقابله شما به وجود می آید آیا واقعا او به من علاقه دارد ؟ اگر به من علاقه دارد پس چرا بعضی از وقت ها از من دوری می کند. چنین سوالاتی ذهن شخص مرود نظر را بیشتر مشغول می کند و به همین دلیل ممکن است راجبه شما با دوستانش نیز صحبت کند تا بتواند توضیحی برای رفتارتان بیابد.

توجه داشته باشید تا وقتی که به شما کاملا علاقمند نشده است. تا جایی که توانستید به او نزدیک شوید چرا که در غیر این صورت شما را فراموش خواهد کرد و به محضه این که به شما علاقه مند شد ناپدید شوید و یا کار هایی که نشان دهنده ی عشق شما به او است را متوقف کنید. در دسترس نبودن قبل از اینکه به شما علاقمند شود سبب می شود که شما را فراموش کند ولی بعد از این که طرف مقابلاتان به شما علاقه مند شده اگر از دسترس خارج شوید، ذهنه او را به خود مشغول می کنید و این سبب می شود تا بیشتر و بیشتر به شما فکر کند.

نیاز هایی که باعث عاشق شدن یک مرد می شوند

یک سری نیاز های ذاتی در مردان وجود دارد که بایستی برای اینکه بتوانید مردان را جذب کنید، از آنها کاملا اطلاع داشته باشید. برای جذب مردان مغرور باید مطمعن شوید که شما برای تمامی نیاز های او ایده آل به نظر می رسید.

حس حمایت و هم دلی : مردان به طور ذاتی دوست دارند که در شرایط سخت یک هم راه و حامی داشته باشند. که بتوانند به راحتی با آنها صحبت کنند. در صورتی بتوانید برای او نقش یک حامی و پشتیبان را داشته باشید برای او بسیار لذت بخش است و حس خوبی به او می دهد. در زمان مواجه با بحران ها و شرایط سخت نه تنها نباید نسبت او بی تفاوت باشید بلکه باید از هیچ گونه کمکی دریغ نکنید و آغوش خود را برای کمک کردن به باز نگاه دارید و در حد توانتان به او کمک کنید. در اکثر موارد مردان نیاز به حامی عاطفی دارند.

حس آزادی و استقلال : اکثر مردان از شروع یک رابطه مشترک و تعهد بعد از آن می ترسند. شما باید به او نشان دهید که به دنبال تغییر شخصتش نیستید. باید با کارهایتان به او ثابت کنید که او را همانطوری که هست دوست دارید. او را محدود نکنید و به او حس آزادی را بدهید.

حس ارزش و احترام : تمامی مردان حتی آنهایی که در ظاهر بسیار از خود راضی نشان می دهند نیاز به تایید شدن دارند، نیاز دارند که مورد احترام بقیه قرار بگیرند.و از آنها قدر دانی شود. برای جذب مردان مغرور باید به آنها احترام بگذارید . به هیچ وجه شخصیت آنها را خرد نکنید. احترام گذاشتن با مردان سبب علاقه متقابل در آنهان می گردد وسبب می شود تا بیشتر به شما نزدیک شوند.

حس راحتی و لذت : عاشق شدن حاصل از وابستگی شدید احساسی است و زمانی اتفاق می افتد که در مغز اکسی توسین ترشح شود. زمانی که بتوانید احساس راحتی و لذت را در مردان ایجاد کنید. بسیار به عاشق کردن آنها نزدیک شده اید.

 

نکاتی برای جذب مردان مغرور

پیشنهاد زیر با توجه به نیاز های درونی مردان ارائه شده است و در جذب مردان و پسران مغرور به شما بسیار کمک می کند.

-حس موفقیت را در او افزایش دهید، برای انجام این کار می توانید از او کاری را بخواهید که برای شما انجام دهد یا چیزی را برای شما درست کند.

-نظر خواهی از او بسیار به ارضا شدن حس احترام و ارزش در او کمک می کند. سعی کنید در زمانی که می خواهید کاری را انجام دهید از او نظر خواهی کنید.

-برای او محدودیت ایجاد نکنید بخصوص در رابطه هایی که دارد. با این کار احساس بهتری را در او ایجاد می کنید.

-او را در احساساتی که دارید شریک کنید. شریک کردن مرد ها در احساساتان باعث می شود که او نیز از احساس شما را بفهمد.

-برای خلوت و تنهایی های او احترام قائل شوید. او حق دارد که زمان هایی را برای خود داشته باشد.

-خاطره های شاد برای او بسازید. با او فیلم های کمدی ببینید، به سینما بروید و ...

-فعالیت هایی که نیاز به توانایی ذهنی دارد را با او انجام دهید مانند شنطرنج بازی کردن، جدول حل کردن، حل معما های سخت و... . با این کار می توانید ارزش های خودتان را به او ثابت کنید.

-همواره تلاش کنید که متفاوت و خاص باشید. زمانی که شما را با دیگران مقایسه می کند به خاص بودن شما پی می برد. برای این کار می توانید او را به جمع هایی دعوت کنید که در آن جمع شما از همه سر تر هستید.

-همواره آراسته و مرتب باشید. به ظاهر خود توجه کنید و همواره در حضور وی آراسته و مرتب ظاهر شوید.

-با یکدیگر غذا درست کنید.

-اغلب مرد ها از دختر های شاد و خوشحال بیشتر خوششان می اید. سعی کنید شاد باشید.

-اغلب مردها نگران این هستند که اگر عاشق شما شوند بسیاری از آزادی های خود را از دست دهند. این حس را در آنها تقویت نکنید.

-هرگز با نجنگید. مردها از بحث و جدل متنفرند اما این اشتباه است که هرگز نسبت به چیزی عکس العمل منفی نداشته باشید.

 

تعادل را در رابطه رعایت کنید

برای اینکه بتوانید مردان مغرور را به خود جذب کنید عشق و توجهی بیش از آنچه که از او دریافت می کنید را به او ندهید. مردها از زنانی که بیش از حد بهشان محبت می کنند دلزده می شوند. همواره مرد ها می خواهند که آنها نیاز های زن را تامین نمایند. هیچ وقت تمام احساس و فکره خود را برای جذب یک مرد مغرور خرج نکنید تا اگر او نیز تخواست تعهدی را قبول کند، سرخورده نشوید. دانستن این نکته بسیار حیاتی می باشد که زندگی کردن با آدمی مغرور و از خود راضی بسیار دشوار میباشد و بهتر است تا جایی که امکان دارد از داشتن رابطه با چنین افرادی دوری کنید یا حداقل از یک روانشناس متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید.

 

سختن نهایی در مرود جذب مردان

شما با به کار گیری نکات بیان شده در این مقاله می توانید نظر مردان و پسران را به خود جلب کنید. اما گفتن تمامی نکات حیاتی در این زمینه بسیار دشوار است چرا که بسته به شرایط قوانین و قائده های بیان شده تغییر می کند. به همین دلیل اگر در جلب کردن مرد مورد علاقه خود با مشکل مواجه شدید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در هرجایی که هستید، تماس بگیرید و از خدمات مشاوره تلفنی این مرکز بهرمند شوید.

برای دریافت مشاوره در مورد نحوه جذب مردان و پسران مغرور می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

 

 

 



 



خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی خانواده هنر زندگی با بهره مندی از کادر مجرب خدمات خود در زمینه مشاوره تلفنی خانواده با موضوعاتی شامل مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی،مشاوره اختلالات جنسی، مشاوره خود ارضایی در مردان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زناشویی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران بارداری، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره یادگیری کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره بازی کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره تربیت کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره نوجوان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره افسردگی، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره جوان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره طلاق، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره خیانت، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره کنترل استرس و مشاوره کاهش اضطراب و .... ارائه می دهد. تبادل نظر هنر زندگی را حتما ببینید.


منبع: راه های جذب مردان و پسران مغرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی