هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

دوست دارید یاد بگیرید که چگونه یک زن را به اوج لذت برسانید و در تحت خواب او را تحت تاثیر قرار دهید ؟ با خواندن این مقاله می توانید بیاموزید که چطور یک زن را در تمامی ابعاد زندگی مشترک به اوج لذت برسانید و در رابطه جنسی بر روی چه چیز هایی باید تمرکز داشته باشید که بتوانید دنیای او را متحول کنید. در این مقاله به طور کامل به شما آموزش داده می شود که چگونه یک زن را به اوج لذت برسایند.

برای دریافت مشاوره روابط زناشویی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره رواشنانسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

چگونه یک زن را به اوج لذت جنسی برسانیم

۱-به او کمک کنید تا آرام شود

اولین کاری که باید انجام دهید تا اطمینان یابید که یک زن در رختخواب لذت می برد این است که به زن احساس آرامش دهید و او را آرام کنید. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید سعی کنید تمام مواردی که برای او لذت بخش است حتی اگر خودتان از آن لذت نمی برید را برای او انجام دهید. با انجام این کار تا حد زیادی از اضطراب اولیه و استرس او کاهش می یابد. زنان در زمان هایی که استرس زیادی دارند میل جنسی شان تا حد زیادی کاهش می یابد. برای زنان سخت است تا از رابطه جنسی زمانی که استرس دارند لذت ببرند. تمام کارهای لازم برای کاهش استرس و اضطراب در بانوی خود را انجام دهید تا آرام و راحت باشد.
-به همسر خود در کار های خانه کم کنید. کار های ساده خانه را انجام دهید مثلا بعضی را روز ها می توانید شام بپزید یا ظرف ها را بشورید. زنان به مردانی که در خانه مسئولیتی را به عهده می گیرند احساس بهتری دارند. آنها حس می کنند که از آن ها با انجام این کار قدردانی می کنید. زمانی که زن احساس کند که از آن قدر دانی شده، احساس می کند که بیشتر شما را دوست دارد و همین امر میل جنسی را در خانم ها افزایش می دهد.
-کمر بانوی خود را خوب ماساژ بدهید. اگر از شمع های معطر، لوسیون و روغن های ماساژ استفاده کنید؛ او بیشتر لذت خواهد برد. کاری کنید که او احساس کند که یک ملکه است. به او اطمینان بدهید که وقتی احساس خوبی دارد. خوشحال می شوید.
- لحظات عاشقانه مانند یک حمام رمانتیک با شمع، همراه با پخش موسیقی آرامش بخش، عطراگین کردن محیط حمام با بو های شیرین را برای همسرتان بسازید. همه زنان لحظات عاشقانه را دوست دارند.
-از لحاظ روانی هرگز به او فشار نیاورید و او را وادار به برقراری رابطه جنسی به زور نکنید. اگر آمادگی برقراری جنسی را ندارد به هیچ وجه سعی نکیند که مجبورش کنید. با این کار شما به جایی نخواهید رسید و در طولانی مدت سبب سرد مزاجی و فاصله گرفتن همسرتان از شما خواهد شد.

2-برای آماده کردن او وقت بگذارید

قبل از برقراری رابطه جنسی زمانی را صرف معاشقه کنید تا او را برای برقراری رابطه جنسی آماده کنید. معاشقه برای یک زن بسیار مهم است و میزان لذت رابطه جنسی هر دو نفر را تا حد زیادی افزایش می دهد. راه ها و روش های مختلفی برای معاشقه وجود دارد اعم از نوازش کردن پاها، سینه ها تا بوسه های پر شور عاشقانه و لمس کردن نقاط حساس بدن همسرتان می باشد. بسیاری از زنان از شیوه های دیگر معاشقه لذت می برند که از جمله آنها می توان به ضربه زدن، گاز گرفتن، خراشیدن و لیسیدن اشاره داشت. زوجین باید تلاش کنند در رابطه های جنسی که دارند نقاط حساس مختص همسر خود را بهتر بشناسند.
-قبل از برقراری رابطه جنسی با همسر خود با شیطنت صحبت کنید ولی حواستان باشد که زیاده روی نکنید. به بگویید که چقدر دلتان می خواد لباس هایش را به آرامی در بیاورید، بگویید که چقدر دلتان می خواهد بدنش را سانت به سانت کشف کنید، بگویید که چقدر از دیدن بدن او لذت می برید و در تمام مدت تمام حواستان به عکس العمل ها، حرف ها و حرکاتش باشد. به تمام حرکاتش، ناله هایش، نفس نفس زدن هایش کاملا توجه کنید. با صحبت کردن در مورد مسائل مختلف جنسی و علایقتان و توجه به پاسخ ها و عکس العمل های همسرتان می توانید علایق جنسی او را به راحتی کشف کنید.
-تمام بدن او را با نوک انگشتانتان لمس کنید و در قسمت هایی که می دانید همسر شما در آن نقاط حساس تر هستند، آرام تر عم کنید. اطراف این نقاط را بمالید و آرام آرام به قسمت حساس نزدیک شوید و با او بازی کنید. این کار او را دیوانه می کند و به راحتی می توانید بفهید که برای برقراری رابطه جنسی آماده است.

3- آناتومی بدن زنان را بیاموزید

نارضایتی جنسی یکی از مشکلاتی است که برخی از زوجین با آن مواجه هستند. بر اساس تجربیات ما در زمینه مشاوره جنسی علت این امر در بسیاری از موارد عدم اطلاع و آگاهی مردان از آناتومی بدن زمان و نحوه ارضا کردن آنان است. مردان از تحریک آلت تناسلی لذت می برند. بنابراین طبیعی است که زنان نیز از تحریک واژن لذت ببرند ولی در زنان مسئله پیچیده تر می باشد. برخی از زنان به وسیله تحریک کلیتوریس به ارگاسم می رسند که بطور مستقیم در بالای واژن قرار دارد. کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلیتوریس و سایر نقاط تحریک پذیر زنان می تواند به مردان در تحریک انی نقطه حساس کمک کند. در مورد آناتومی بدن و طرز صحصح ارضا شدن در زنان اطلاعات بیشتری کسب نمایید. برای این کار می توانید با مشاوران مرکز مشاوره زندگی تماس بگیرید تا شما را یاری نمایند.

 

4- مناطق حساس او را کشف کنید.

نقاط دیگری در بدن زنان وجود دارد که زنان از این نقاط از لحاظ جنسی بسیار تحریک می شوند. شما می توانید این نقاط را بین انگشتانتان مالش دهید یا با زبان لیس بزنید. برخی زنان در این نقاط احساس درد کمتری دارند با توجه به این نکته شما می توانید با نیشگون گرفتن، گاز گرفتن، خراشیدن و ضربه زدن نیز این نقاط را تحریک کنید.
-این نقاط قسمت هایی مانند گوش، پشت گردن، نوک و بافت اطراف سینه و لب های داخلی واژن هستند.


5-در رابطه جنسی خود تنوع داشته باشید

در واژن زنان چندین پایانه عصبی وجود دارد. بنابراین آنچه که سبب لذت در زمان دخول در زنان می شود تنوع در حرکات شما می باشد. سعی کنید ریتم، فشار و زوایای مختلف را امتخان نمایید تا حالتی را پیدا کنید که همسرتان را بیشترین واکنش و لذت را نسبت به آن دارد. این حالت برای زنان مختلف متفاوت می باشد بنابراین شما باید حالت ایده آل هسمرتان را بیابید و در حالت های رابطه جنسی خود تنوع داشته باشید.

6-رابطه جنسی دهانی را امتحان کنید

رابطه جنسی دهانی از مواردی است که اکثر مردان دوست دارند که بیشتر این نوع رابطه بر روی آنان انجام شود و خودشان تمایل زیادی برای این کار ندارند. زنان نیز مانند مردان از این کار لذت می برند. اگر می خواهید که رابطه بهتری با همسرتان داشته باشید باید بیشتر رابطه جنسی دهانی برقرار کنید. یکی از مواردی که بسیار به شما کمک می کند این است که از همسرتان بخواهید تا شما را در نحوه انجام رابطه دهانی راهنمایی کند ولی به طور کلی در زمان برقراری رابطه جنسی دهانی باید تمرکز شما بر روی کلیتوریس باشد. اما از تحریک بقیه قسمت های واژن غافل نشوید. باید در زمان برقراری این رابطه تلاش کنید تا بفهمید دقیقا که با تحریک کدام نقاط همسر شما لذت بیشتری از برقراری رابطه جنسی دهانی می برد.

7-فانتزی های او را کشف کنید

زنان فانتری های جنسی دارند و تا زمانی که به طور کامل اطمینان نداشته باشند که می خواهید آنها را ارضا نمایید این فانتزی های خود را بیان نمی کنند. باید شرایطی را فراهم نمایید تا همسرتان بتواند تاریک ترین خواسته هایش را راحت با شما در میان بگذارد و آشکارا با شما در مورد علایق جنسی خود صحبت کند. از آنجایی که همسرتان در مورد فانتزی های جنسی اش تا حالا با هیچ کس صحبت نکرده است، بیان این خواسته برای او بسیار دشوار می باشد. تلاش کنید تا فانتزی های همسرتان را زنده نمایید.

8-در رابطه جنسی جایتان را با یکدیگر عوض کنید

در برقراری رابطه جنسی بعضی از زنان دوست دارند تسلیم باشند، برخی از زنان نیز تریج می دهند که در حین برقراری رابطه کنترل همه چیز را در دست بگیرند. این علایق در زنان مختلف متفاوت می باشد و هیچ کسی نمی تواند به شما بگوید که زن شما کدام یک از این دو حالت است. گول ادعا های دورغین بسیاری از وب سایت های موجود در فضای مجازی را نخورید.
-برای اینکه بفهمید که همسر شما کدام یک از این دو حالت را دوست دارد. به او فرصت دهید. کنترل رابطه جنسی را به او واگذار نمایید. با انجام این کار می توانید همسر خود را بهتر بشناسید.



چگونه یک زن را به اوج لذت از زندگی مشترک برسانیم

1-برای همسرتان آن شخصی باشید که می تواند راحت با او صحبت کند

همانند مردان، زنان به وجود کسی نیاز دارند که در شرایط سخت و پیچیده حس کنند که در کنارشان است و به راحتی می توانند با او صحبت کنند. شرایطی را برای او فراهم سازید که بتواند صحبت کند و بداند که قضاوت نمی شود. گوش دادن فعال را تمرکین کنید. با استفاده از گوش دادن فعال می توانید کاری کنید که همسرتان بفهمد که شما واقعا در حال گوش دادن هستند.
گوش دادن فعال یعنی شما به هر حرفی که در طول مکالمه با همسرتان می شنوید آگاهانه پاسخ دهید. با انجام این کار او متوجه می شود که برایش ارزش قائل هستید و او را می فهمید.


2-به او آزادی و فضا بدهید و برای حریم خصوصی همسرتان احترام قائل باشید

همه افراد نیاز به حریم خصوصی دارند تا بعضی از اوقات احساس کنند که هنوز هم می توانند خودشان باشند. اگر همسرتان را مانند یک پرنده زندانی کنید. تمام فکر او متمرکز بر روی بدست آوردن آزادی مجددش خواهد بود. اجازه دهید که او به دنبال هر چیزی که خوشحالش می کند برود و در این مسیر حامی او باشید و او را تشویق کنید.
-او را تشویق کنید تا با دوستانش وقت سپری کند و فعالیت هایی را انجام دهد که به آنان علاقه مند است. رابطه ها و علایق او را صرفا به دلیل این که شما خوشتان نمی آید، محدود نکنید. همسر شما یک انسان بالغ و بزرگ سال است و به خوبی می توانند در مورد شرایط و سایر افراد نتیجه گیری کند. شما باید به او اطمینان کنید.

3- هر روز به او کمک کنید

کار های تکراری روزمره خانه موجب ایجاد استرس در زنان می شود، بنابراین با کمک به همسرتان در انجام کوچک خانه در روز های معمولی می توانید به همسرتان نشان دهید که می تواند در هر زمانی روی شما حساب کند.
-می توانید در شکستن ظرف های خانه، برداشتن وسایل اطراف خانه و لباس های شسته شده از روی طناب و ... به او کمک کنید. همسر شما واقعا قدردان شما خواهد بود.

4- به او نیز اجازه دهید که به شما هدیه دهد

شما باید به همسرتان فرصت دهید که به شما هدیه بدهد یا به شما کمک کند. هر کسی قهرمان دنیای خودش است. در زمان تصمیم گیری برای اتفاقات مهم زندگی مشترکتان حتما با همسرتان مشورت کنید و به نقش مهمی را برای برآورده کردن تصمیمی که گرفتید محول کنید.

5-وفادار باشید

هیچ گاه نگذارید که همسر شما در زمانی که به زنان دیگر نگاه می کنید مچ شما بگیرد. وفاداری یکی از شروط اصلی داشتن ازدواجی موفق است. به او اجاز ندهید حتی بذر شک را در مورد وفاداری شما در دلش بکارد. او نیاز دارد که اطمینان داشته باشد که شما تنها به او تعلق دارید وگرنه احساس می کند که می خواهید ترکش کنید یا پای یک نفر دیگر وسط باشد.

6- نشان دهید که همسرتان چقدر برای شما ارزشمند است

زنان باید بدانند که دوست داشته می شوند. همه ما می خواهیم که افرادی که به آنها اهمیت می دهیم، به ما اهمیت بدهند. پس به همسرانتان اجازه دهید که بدانند چقدر دوستشان دارید! بیان کردن ابراز علاقه به خانم ها روش های مختلفی دارد که به ویژگی های همسر شما بستگی دارند. برخی از زنان دوست دارند که از شما هر روز بشنوند که دوستشان دارید. برخی دیگر از زنان باید در عمل دوست داشته شدن را ببیند مانند خریدن یک گل برای آنان و تعدادی از زنان نیز دوست دارند که در آغوش گرفته شوند و یا بوسیده شوند تا به علاقه شما پی ببرند.

7- با همسرتان وقت بگذرانید

داشتن یک رابطه زناشویی موفق به معنی خلاصه شدن زندگی مشترک فقط در رختخواب و رابطه جسنی نیست. همسر شما نیاز دارد که با شما وقت بگذراند.
-با هم فیلم ببینید، به تفریح بروید، مسافرت بروید و کار هایی از این قبل انجام دهید
- همواره با مهربانی و توجه کامل با همسرتان رفتار کنید.
-می توانید با یکدگیر غذا بپزید یا کار های خانه یا هر کار دیگری را با هم انجام دهید.

8-زندگی همسرتان را هیجان انگیز کنید

هر آدمی به دنبال یک شریک زندگی شاد است که بتوانند زندگی اش را هیجان انگیز کند. اگر می خواهید همسرتان از انتخاب شما احساس خشنودی بیشتری کند کافی است تا با او به کوه نوری، سفر های دور و هر چیزی که مورد علایق خودتان است بروید.
-بر روی سفر های هیجان انگیز سرمایه گذاری کنید. سعی کنید در اواخر هفته ها به دریاچه یا پیاده روی در کوه بروید.
-شما ممکن است از ثبت نام در یک کلاس موسیقی یا ... با یکدیگر لذت ببرید. یک علاقه مشترک را انتخاب کنید و از یادگیری با هم لذت ببرید.

 

نکات مهم برای به اوج رساندن لذت زنان

1-همسر خود را به گونه ای ببوسید که انگار دیگر قرار نیست برایتان تکرار شود

بوسیدن یک رابطه عاطفی قوی میان زوج ها برقرار می کند. با تسلط پیدا کردن بر روی مهارت های بوسیدن می توانید خود را بیشتر به او نشان دهید.

2- کیفیت رابطه جنسی خود را بهبود بخشید

کیفیت رابطه جنسی با آمادگی جمسی شما رابطه تنگاتنگی دارد. توصیه می کنیم که حتما به کلاس های ورزش بروید بر روی عضلات خود کار کنید تا بتوانید عملکرد بهتری در تخت خواب داشته باشید.

3-همسرتان را غافلگیر و خوشحال کنید

بر اساس تحقیقات انجام شده رضایت زنان از زندگی مشترکشان تا 90 درصد به خوشحال کردنشان بستگی دارد. اگر غرور خود را کنار بگذارید و نیاز های همسرتان را در اولویت زندگی خود قرار دهید می توانید به خوبی از عهده این کار بر بیایید.

 

برای دریافت مشاوره روابط زناشویی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره رواشنانسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.


 



 



خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی خانواده هنر زندگی با بهره مندی از کادر مجرب خدمات خود در زمینه مشاوره تلفنی خانواده با موضوعاتی شامل مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی،مشاوره اختلالات جنسی، مشاوره خود ارضایی در مردان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زناشویی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران بارداری، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره یادگیری کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره بازی کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره تربیت کودک، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره نوجوان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره افسردگی، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره جوان، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره طلاق، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره خیانت، مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره کنترل استرس و مشاوره کاهش اضطراب و .... ارائه می دهد. تبادل نظر هنر زندگی را حتما ببینید.


منبع: چگونه یک زن را به اوج لذت برسانیم

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی