هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

آیا به دنبال آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج رشت هستید ؟ آیا می دانید هدف از مشاوره ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج در مرکز مشاوره ازدواج رشت چیست ؟ در روز های اولیه ازدواج و در زمان آشنایی قبل از ازدواج خیلی از نکات مهم برای شروع یک زندگی مشترک موفق توسط افراد نادیده گرفته می شود، که سبب می گردد بعد از سپری شدن سال های اولیه مشکلات و اختلافات زیادی در بین زوج ها به وجود بیاید. هدف اصلی مشاوره ازدواج یا مشاوره قبل از ازدواج این است که ما یاد بگیریم که چگونه با مشکلات زندگی زناشویی روبرو شویم. در حقیقت مشاوره قبل از ازدواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق و مانع از هم پاشیدن زندگی مشترک می باشد. از آنجایی که ازدواج مهمترین تصمیم گیری در زندگی هر فرد می باشد، آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک ضروری است.

 

برای دریافت مشاوره ازدواج و اطلاع از آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج رشت می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید

 

 

مراکز مشاوره قبل از ازدواج رشت | مراکز مشاوره ازدواج رشت

هدف از مشاوره در مراکز مشاوره قبل از ازدواج رشت این نیست که در نهایت با یک پاسخ بله یا خیر از سمت مشاور روبرو شوید. مشاوره قبل از ازدواج در مسائلی همچون همسرگزینی، آگاهی از ریسک ازدواج، تفاوت شخصیتی افراد، حل مشکلات بین زوجین و آموزش مهارت های لازم برای زندگی مشترک صورت می گیرد. در حقیقت مشاوره قبل از زادواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق ، مانع از هم چاشیدن زندگی مشترک عمل می کند. آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک در زندگی هر فردی ضروری است. نکته مهم این است که بدانید که همسر شما در خانواده ای با افکار، فرهنگ، علایق و ... کاملا متفاوت با شما بزرگ شده است. خواه نخواه بسیاری از معیار ها و علایق زندگی او با شما متفاوت می باشد. به همین دلیل شما باید بیاموزید که چگونه با وجود این تفاوت معیار ها و علایق با همسرتان زندگی شادی را بسازید. مرکز مشاوره ازدواج رشت هنر زندگی آماده است که با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات شما باشد.

 

آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج رشت

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی به دلیل مشکلات مردم رشت در دسترسی به بهترین مراکز مشاوره ازدواج رشت تصمیم به جمع آوری و معرفی آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج رشت گرفته است. شما می توانید آدرس مراکز مشاوره ازدواج رشت را در جدول زیر مشاهده نمایید.

 

آدرس مراکز مشاوره قبل از ازدواج رشت

مرکز مشاوره ازدواج رشت آدرس مرکز مشاوره ازدواج رشت
مرکز مشاوره ازدواج رشت - بهار رشت، فلکه گاز، بعد از پل، کوچه بهار، بن بست ۴، پلاک ۵۱
مرکز مشاوره ازدواج رشت - رویش مهر رشت، چهارراه گلسار، خیابان نواب، کوچه میلاد، ساختمان پارسه، طبقه یکم، واحد 2
مرکز مشاوره ازدواج رشت-  روانسنجی کاوش
لاهیجان، خیابان امیر شهید، ساختمان پزشکی ثمین
مرکز مشاوره ازدواج رشت - گیل رشت – چهار راه پور سینا – بلوار حافظ – روبروی سازمان آبفا – پلاک ۱۱۹
مرکز مشاوره ازدواج رشت - خانواده رشت – خ امام خمینی – حاجی آباد _ نرسیده به آزمایشگاه افرا – بن بیت طواف -پلاک ۲۳
مرکز مشاوره ازدواج رشت - نیکان در حال حاضر موقتاً تعطیلند
مرکز مشاوره ازدواج رشت - میلاد رشت – خ تختی – جنب فروشگاه بازرگانی – کوچه جمعیت – ساختمان رویش
مرکز مشاوره ازدواج رشت - رویش رشت – چهار راه میکائیل – جنب داروخانه دکتر دادرس
مرکز مشاوره ازدواج رشت - گلسار رشت – گلسار – روبروی اداره پست
مرکز مشاوره ازدواج رشت - احیاء رشت – خ شهید رجائی – چهار راه وحدت – کوچه سهید بخشی نژاد – کوچه ۳۰ – پلاک ۱۲
مرکز مشاوره ازدواج رشت - نورا رشت – سبزه میدان – خ اسلام پرست – مجتمع سبزه میدان – طبقه ۳ – واحد ۵
مرکز مشاوره ازدواج آرامش رشت - روان رشت – گلسار – جنب داروخانه شبانه روزی نواب – ساختمان مهناز
مرکز مشاوره ازدواج رشت - یونگ رشت – گلسار – بلوار دیلمان – نبش خ۱۷۵ – مجتمع پامچال – طبقه ۴واحد ۳۱
مرکز مشاوره ازدواج رشت - فرانگر رشت – چهارراه گلسار – نبش خیابان نواب (جنب پل عابر پیاده)

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراکز مشاوره ازدواج رشت می توانید با مشاوران مرکز مشاوره هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228  تماس بگیرید.

 

 

مرکز مشاوره قبل از ازدواج رشت هنر زندگی

مرکز مشاوره ازدواج رشت هنر زندگی خدمات خود را مراحل مختلف زندگی بین زوجین از ارتباط با جنس مخالف، آشنایی قبل از ازدواج، خاستگاری، نامزدی، آموزش مسائل جنسی و مهارت های لازم برای زندگی مشترک را اراعه می دهد. مرکز مشاوره ازدواج رشت هنر زندگی آماده است تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشد. از جمله خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره رشت هنر زندگی می توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره جنسی ، مشاوره تربیت کودک ، زوج درمانی ، مشاوره افسردگی ، مشاوره وسواس ، مشاوره استرس ، مشاوره خیانت همسر ، اختلالات شخصیتی و .... اشاره داشت.

 

 

مزیت مشاوره ازدواج تلفنی بر مشاوره ازدواج حضوری

از آنجایی که زندگی های امروزه با گذشته بسیار متفاوت شده است و مسائل و مشکلات مخصوص به خود را دارد. نیازمند راه حال های نوین است. از آنجایی که  هزینه شرکت در جلسات مشاوره قبل از زادواج در مراکز مشاوره ازوداج رشت بالاست و بسیاری از زوج ها توان شرکت در این جلسات را ندارند. علاوه بر هزینه سنگین این جلسات، به دلیل حیا و حجب خانواده ایرانی مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک راهکار مناسب باشد تا زوج ها بتوانند به راحتی مشکلات و مسائل خود را مطرح نمایند. از دیگر دلایل برتریت مشاوره تلفنی  ازدواج بر مشاوره ازدواج حضوری می توان به نداشتن وقت و درگیری های کاری زیاد امروزه افراد اشاره داشت.

 

 

مرکز مشاوره ازدواج رشت هنر زندگی

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی دارای متخصصان مجرب در زمینه ازدواج بوده و با بهرمندی از خدمات مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری خود می تواند پاسخگویی سوالات شما در زمینه های مختلف ازدواج باشد. از جمله مهمترین مشکلات زوجین می توان به موارد زیر اشاره داشت:

آشنایی قبل از زادواج : امروز بسیاری از افراد در آَشنایی قبل از زادواج خود با مشکلات زیادی روبرو می شوند. چرا که بسیاری از افراد در زمینه ارتباط صحبح با جنس مخالف خود آموزش ندیده اند. مطالعه مقالات زیر می تواند به شما در برقراری یک ارتباط سالم و موفق با جنس مخالف خود کمک شایانی کند.
دوستی قبل از ازدواج
اشتباهات آشنایی قبل از ازدواج
رابطه جنسی قبل از زادواج داشته باشیم یا نه

 

ازدواج و نامزدی : ازدواج و مراسم خواستگاری یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از زوجین می باشد. تشخیص درستی انتخاب از لحاظ اختلاف سنی، موقعیت اجتماعی، معیار های شخصیت و تفاهم بین زوجین از جمله مواردی است که باید قبل از زادواج توسط زوجین مورد بررسی قرار بگیرد. توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید.
سوالات قبل از ازدواج
تست تفاهم
دخالت والدین در ازدواج
ازدواج زود هنگام
ازدواج مجدد
فاصله سنی در ازدواج
ازدواج در سن بالا
نقش خانواده در ازدواج
ازدواج مجدد
ازدواج دوم مردان متاهل
افراد نامناسب برای ازدواج


 

بعد از زادواج : بسیاری از زوجین بعد از ازدواج به دلیل دخالت های زیاد خانواده و دوستان، نداشتن تفاهم برای حل بسیاری از چالش های زندگی مشترک، مشکلات جنسی و ... با مشکل روبرو می شوند. استفاده از مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده در چنین شرایطی در حل مشکلات زوجین بسیار تاثیر گذار و نتیجه بخش می باشد. توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید. 

 

 

برای دریافت مشاوره ازدواج و اطلاع از آدرس بهترین مراکز مشاوره قبل از ازدواج رشت می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره از کل کشور با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی

 

  مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی خانواده هنر زندگی با بهره مندی از کادر مجرب خدمات خود در زمینه مشاوره تلفنی خانواده با موضوعاتی شامل مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی

 


منبعمرکز مشاوره ازدواج رشت | آدرس بهترین مراکز مشاوره قبل از ازدواج رشت

  • ۹۷/۰۸/۰۲
  • هنر زندگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی