هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...


قانون جذب یکی از بزرگترین اسرار زندگی است. ما هر ثانیه از زندگیمان مثل آهنربایی انسانی عمل می کنیم و به دنبال آن هستیم که بیشتر از آنچه از افکار و احساساتمان خرج کردیم را به دست بیاوریم. خیلی از ما به توانایی هایی که درون ما وجود دارد توجه نمی کنیم. بنابراین فکر می کنیم همه چیز خیلی راحت است. افکار، امیال و احساسات به راحتی به مسیر خود می روند و کار خود را انجام می دهند. اما به باور بسیاری طی شدن این مسیر به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مطلب درباره راز قانون جذب صحبت خواهیم کرد، موضوعی که وقتی به قدرت آن را بدانیم دیگر راز نخواهد بود.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه افزایش انگیزه و بهبود تفکر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228  و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

قانون جذب چیست؟

طبق قانون جذب افراد با تمرکز بر افکار خود، می توانند تجربه های مثبت و منفی خاصی را به زندگی خویش وارد کنند و آن ها را تجربه کنند. در واقع باور بر این است که مردم و افکارشان از یک انرژی خالص ساخته شده اند و بر اساس فرایند " انرژی های همانند، همدیگر را جذب می کنند". افکار مردم می تواند سلامت، رفاه اقتصادی و روابط شخصی افراد را ارتقا بدهد. قانون جذب شما را تشویق می کند که با کنترل افکارتان، آینده خود را آزادانه تحت کنترل بگیرید. هدف نهایی در قانون جذب، محدود ساختن افکار منفی و تخریب گر و جایگزین کردن آن با افکار مثبت و سازنده است.

 

تاریخچه شکل گیری قانون جذاب

جنبش تفکر نو، در اوایل قرن نوزدهم میلادی، با افکار فینیاس کویمبی شروع شد. او در یک شهر کوچک در لبنان زندگی می کرد. در اوایل جوانی به بیماری سل مبتلا شد که درمان ها روی او ناموفق بود. او به صورت اتفاقی هنگام اسب سواری متوجه شد که احساس بهتری دارد و دردهایش کاهش پیدا می کند. پس از این اتفاق او به دنبال کشف علت آن رفت و به این نتیجه رسید که هنگام تمرکز روی فعالیتی که برای خودش لذت بخش است، باعث تفکر بهتر و تقویت ذهنش می شود.

اتفاقی که منجر به مطالعات او با عنوان ذهن بالاتر از بدن شد. او در این باره می گوید "ریشه همه مشکلات در ذهن است و بدن فقط خانه ایست برای ذهن که توسط آن کنترل می شود".

کسی که برای اولین بار این موضوع را به عنوان قانونی کلی تفسیر کرد پرینس مولفورد بود. او در مقالات خود با عنوان قانون موفقیت، از این تفکرات جدید استفاده کرد و به مرور زمان آن را از بخش های مربوط به سلامت و موفقیت، به تمام جنبه های زندگی تعمیم داد.

مفهوم جدید قانون جذب در ایده هایی که از سنت و فلسفه های مختلف ناشی می شد به وجود آمد اما به طور خاص از تفکرات هرمتیسیزم، آیاتی از بابل (کتاب مقدس) و هندوئیسم الهام گرفته است. همچنین علوم و باورهایی مثل کیمیاگری، درمان های هیپنوتیزمی و مغناتیسم حیوانات در ایجاد این تفکرات جدید نقش داشتند.

 

قانون جذب در زندگی

زندگی یک بوم خالی است که شما تعیین می کنید چگونه ترسیمش کنید. مهم نیست چه چیزی را دنبال می کنید یا زندگی می کنید یا می خواهید زندگی کنید، اگر بتوانید تمرکز خود را روی یک ایده نگه دارید و بتوانید در ذهنتان آن را برای خود تصور کنید، به دستش خواهید آورد. داشتن این تفکر فرد را در برابر افسردگی و ناامیدی ایمن می کند.

 

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم؟

بر اساس قانون جذب در اینجا هفت روش برای استفاده از آن آورده ایم:

1 – ذهن خود را آرام کنید: روزانه 5 تا 10 دقیقه مراقبه و تمرکز کنید. انجام این کار قدرت مغز را افزایش می دهد، و ذهن شما را در حالت آرامش، تقویت می کند.

2- تصمیم گیری و اقدام: از تصمیم خود اطمینان حاصل کنید و برای انجام آن تردید نکنید. یادتان باشد که شما به جهان درخواستی داده اید که از طریق افکارتان به شما پاسخ داده است که شما این را می خواهید. تردید نکنید و اگر شما از چیزی که می خواهید مطمئن نبودید، جهان فرکانس های نامربوط دیگری به ذهن شما می فرستاد.

3- از جهان بپرس : تصویری از آنچه که از جهان می خواهید را به آن ارسال کنید. قطعا جهان پاسخ خواهد داد. اگر شغلی را می خواهید خود را تصور کنید که دارای آن سمت هستید، کارهایی که در آن موقعیت انجام می دهید را تصویر سازی کنید و حتی با همان کلام صحبت کنید. در نهایت شما این تصاویر را دریافت می کنید.

4- آرزوهای خود را بنویسید: با جمله من اکنون کاملا شاد و راضی هستم شروع کنید و با اینکه چه چیزهایی از جهان می خواهید به اتمام برسانید. آن ها را به زمان حال بنویسید، به طوری که انگار الان آن را دارید. هر روز تا زمانی که آرزویتان برآورده شود، آن را در مقابل چشمانتان تصور کنید.

5- لمس کنید و قدم بردارید: پس از اینکه به آرزو های خود فکر کردید، عمل کنید. در واقع این مهمترین قدم در قانون جاذبه است. تفکر به ما انرژی و قدرت انجام کار را می دهد. اما این فقط برای شروع کار است و تا قدم برنداریم اتفاقی نخواهد افتاد. اگر انجامش دهید دیگر به این فکر نخواهید کرد که آن را نخواهید داشت.

6- قدرشناسی خود را نشان دهید: هرچیزی که جهان به شما داده است را بنویسید و برای آنها سپاس گذار باشید. قدردانی کردن از جهان برای چیز های زیادی که به شما داده است، آن را ترغیب می کند تا چیز های بیشتری به شما بدهد. نشان دادن قدر دانی انرژی مضاعفی به جهان می دهد تا به درخواست های شما سریع تر پاسخ بدهد.

7- به جهان اعتماد کنید: به این نگاه نکنید که دیگران در چیزهایی که شما از جهان می خواستید غرق هستند. شما جایگاه خود را دارید. به چیزی که می خواهید نگاه کنید و فقط به جهان بگویید که آن را ندارید. جهان آن را جذب خواهد کرد. اگر بلافاصله چیزی که می خواستید اتفاق نیفتاد، صبور باشید. به چگونگی انجام کارها نگاه نکنید، جهان آن را برای شما انجام خواهد داد. وقتی درباره کار جهان شک می کنید و فکر می کنید که چگونه می خواهد کار را برای شما انجام دهد، یعنی شما ایمان ندارید. قطعا جهان بیشتر و بهتر از شما می داند که باید چکار کند. پس به آن اعتماد کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه افزایش انگیزه و بهبود تفکر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228  و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی

 

  مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی خانواده هنر زندگی با بهره مندی از کادر مجرب خدمات خود در زمینه مشاوره تلفنی خانواده با موضوعاتی شامل مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی

 


منبعقانون جذب چیست ؟

  • ۹۷/۰۸/۰۴
  • هنر زندگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی