هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

تست های ترک اعتیاد کدامند ؟ منفی کردن تست اعتیاد چگونه امکان پذیر است ؟ سوالاتی است که در بسیاری از جلساتمشاوره ترک اعتیاد به آن مواجه می شویم. بسیاری از خانواده ها نگران اعتیاد عزیزان خود هستند و به همین دلیل به دنبال آشنایی با انواع تست اعتیاد می باشند. تست اعتیاد از جمله آزمایش های مهمی است که برای ازدواج، استخدام، مهاجرت و ... استفاده می شود. کسانی هستند که به دلیل مصرف مواد مخدر به دنبال منفی شدن جواب آزمایش خود می باشند. بروز خطا در تمامی آزمایش ها امکان پذیر است و روش های مختلفی وجود دارد که فرد در صورتی که از آن ها استفاده نماید، می تواند جواب تستش را منفی کند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد انواع آزمایش های اعتیاد به مواد اعتیاد آور و نحوه منفی کردن تست اعتیاد توضیحات کامل بدهیم.

 

برای دریافت مشاوره برای آگاهی از آزمایش اعتیاد و راه های منفی کردن نتیجه تست اعتیاد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228  و از تهران با شماره9092305265 تماس بگیرید.

 

 

انواع آزمایش اعتیاد | تست اعتیاد

تست اعتیاد بسته به نوع ماده اعتیاد آور ( مواد مخدر، محرک و توهم زا ) متفاوت است و به صورت خانگی و آزمایشگاهی انجام می شود. تست اعتیاد از راه بررسی ادرار، پلاسمای خون، بزاق و عرق صورت می گیرد. از مهمترین جمله مهمترین تست های اعتیاد می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1-آزمایش ادرار : یکی از متداول ترین روش های تشخیص اعتیاد و عدم اعتیاد به مواد مخدر تست ادرار می باشد.

2-آزمایش خون : این آزمایش نسبت به سایر روش های ترک اعتیاد هزینه بر تر می باشد و قابل اطمینان تر است.

3- آزمایش مو سر : مصرف مواد مخدر تمامی سلول های بدن را آلوده به این مواد می کند. این روش مصرف مواد را در شش ماه گذشته مشخص می کند.

4- آزمایش بزاق : جدیدترین روش تشخیص مصرف مواد مخدر آزمایش بزاق می باشد که نتایج و عملکردی مشابه با آزمایش ادرار دارد.

 

منفی شدن تست اعتیاد به معنی عدم اعتیاد است ؟

منفی شدن تست اعتیاد نشان دهنده عدم اعتیاد فرد نیست. از آنجایی که تمامی آزمایشات دارای خطا هستند، با استفاده از راه های مختلفی می توان جواب اعتیاد را منفی کرد. اغلب افراد سوء مصرف کننده مواد مخدر از این روش ها آگاهی دارند. بسیاری از خانواده در زمان ازدواج تنها به نتیجه تست اعتیاد بسنده می کنند. در حالی که در بسیاری از موارد تست اعتیاد به مواد مخدر در مراحل ازدواج منفی بوده، در حالی که فرد از قبل اعتیاد به مواد مخدر را داشته. از آنجایی که ازدواج یکی از مهمترین تصمیمات در زندگی هر فردی است توصیه می کنیم حتما از مشاوره ازدواج و روانشناسی قبل از تصمیم به ازدواج استفاده نمایید.

 

راه های منفی کردن جواب تست اعتیاد

از آنجایی که هیچ آزمایشی از خطا در امان نیست. روش های متعددی برای منفی کردن تست اعتیاد وجود دارد. از جمله مهمترین روش های منفی کردن ترک اعتیاد می توان به روش های زیر اشاره داشت:

1-بی 2 :

2- فاصله زمانی :

3-رقیق کننده ها :

4- تغییر سطح ph :

5- تداخلات دارویی :

6- نوشیدن آب زیاد :

7- استفاده از داور های ادرار آور :

و ...

برای اطلاع از سایر روش ها و راه های موجود برای منفی شدن تست اعتیاد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی تماس بگیرید.

 

قبل از آزمایش اعتیاد چه داروهایی نباید مصرف کرد ؟

مصرف دارو های روان گردان قوی مانند آمفتامین ها، متادون، کدیین با دوز بالا می تواند جواب آزمایش را مثبت کند.

 

تاثیر داروهای ضد افسردگی، اضطراب و آرام بخش بر روی تست اعتیاد

برخلاف عقاید رایج در مورد مصرف دارو های ضد افسردگی و ضد اضطراب که سبب مثبت شدن جواب آزمایش های اعتیاد می شود؛ مصرف این داروها تاثیری بر روی جواب اعتیاد ندارد و با تجوز دکتر فرد مجاز به مصرف این دارو ها می باشد.

 

آیا اعتیاد به سیگار با تست اعتیاد مشخص می شود

نیکوتین موجود در سیگار بعد از مدتی در بدن تبدیل به مواد دیگری می شود در بدن باقی می مانند. تست اعتیاد ساده ادرار بعد از دو تا چهار روز بعد از مصرف سیگار قابلیت ردیابی را دارند. مقاله ترک سیگار را بخوانید.

 

ازدواج با فرد معتاد

معتاد بودن خواستگار یکی از نابهنجاری های پیش از ازدواج است که درگیری های زیادی را هنگام انتخاب همسر و بعد از آن ( در طول زندگی مشترک ) به همراه خواهد داشت. باید بدانید که ازدواج با فرد معتاد شما را سعادتمند نخواهد کرد. داشتن رابطه ای موفق به اندازه کافی دشوار است و اعتیاد دشواری این رابطه را چندین برابر خواهد کرد. منظور این نیست که فرد معتاد استحقاق عاشق شدن و دوست داشته شدن را نداشته باشد بلکه این صبحت بدین معنی است که فرد معتاد ابتدا باید به تنهایی اعتیاد خود را ترک کند و به طور کامل سالم و پاک شود. او باید قبل از برقراری رابطه با کسی به تنهایی درد و مشکلی را که در گذشته اش متحمل آن شده را پشت سر بگذارد.

 

ترک اعتیاد به مواد مخدر

ترک اعتیاد به مواد مخدر به دلیل ریشه ای بوددن این بیماری کار دشواری می باشد. یکی از نوین ترین روش های ترک اعتیاد به مواد مخدر روش رفتار درمانی می باشد که فرد می تواند وابستگی کامل خود را نسبت به مواد مخدر کنار بگذارد. مرکز مشاوره ترک اعتیاد حامی هنر زندگی آماده است تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات شما در هر جایی از کشور که هستید باشد.

 

برای دریافت مشاوره برای آگاهی از آزمایش اعتیاد و راه های منفی کردن نتیجه تست اعتیاد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228  و از تهران با شماره9092305265 تماس بگیرید.

خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی

 

  مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی خانواده هنر زندگی با بهره مندی از کادر مجرب خدمات خود در زمینه مشاوره تلفنی خانواده با موضوعاتی شامل مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی



منبع : آزمایش اعتیاد | علل منفی شدن تست اعتیاد

  • ۹۷/۰۹/۱۳
  • هنر زندگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی