هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

چگونه می‌توان به علاقه مردان نسبت به خودمان پی ببریم؟ آیا می توان نشانه های دوست داشتن مردان را شناسایی کرد؟ مردان عاشق چگونه رفتار می‌کنند؟ در واقع عشق یک اتفاق غیر ارادی و فیزیلوژیک است در بدن همه ما امکان دارد اتفاق بیافتد. اما هر کس بر اساس شخصیتش به شیوه های متفاوتی ابراز عشق می کند. اگر این ابراز عشق با احترام همراه نباشد، چیزی جز یک احساس جسمانی و گذرا نیست. چه بسا چنین می تواند مخرب هم باشد. در قدم اول باید کمی بیشتر با مفهوم عشق و جلوه‌های سالم آن آشنا شویم. در ادامه به نشانه‌های رفتاری و زبان بدن مردان عاشق نیز می‌رسیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه دوست داشتن مردان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره9092305265 تماس بگیرید.

 

عشق سالم مردان

یک عشق سالم بر مبنای شناختن بنا می‌شود. قدم اول آن است که من بدانم مردی که عاشق من شده سعی می‌کند نیازها و خصوصیات من را بشناسد. در قدم دوم به نیازهای من احترام بگذارد و به آن‌ها اهمیت بدهد. سوم آن که خود را مسئول رفع نیازهای من می‌داند و در آخر تمام تلاش خود را برای آن انجام می‌دهد. اگر متوجه شوم که او همین عشق و احترام را برای خودش قائل است می‌توانم از عشق سالم در او مطمئن شوم.

پس نتیجه می‌گیریم اگر با این نشانه‌ها به عشق مردی به خودمان پی بردیم زمانی به این احساس اعتماد کنیم که همراه با آن احترام و توانایی او برای بیان سالم عشق خود را هم ببینیم.

 

مردها شبیه به هم هستند اما باهم تفاوت دارند!

تحقیقات روان‌شناسی نشان می‌دهد که زنان و مردان در موارد زیادی با هم تفاوت دارند. این تفاوت‌ها را به عنوان تفاوت‌های جنسیتی می‌شناسند. همچنین عرف جامعه نیز برای نقش مردان و زنان متفاوت است و از آن‌ها انتظار رفتار همسان را ندارد. این موارد باعث شده که نشانه‌ دوست داشتن مردان را از رفتار زنان هنگامی که عاشق می‌شوند متفاوت ببینیم. اما توجه کنید که همه مردان هم دقیقا عین هم نیستند. هر مردی بر اساس خصوصیت‌های شخصیتیش به روش خود رفتار می‌کند. پس نشانه‌هایی که در ادامه به عنوان نشانه‌های دوست داشتن مردان می‌آوریم الزاما در مورد همه مردها درست نیست و لازم است با شرایط دیگر آن‌ها را بسنجید و در صورت لزوم از کمک مشاور استفاده کنید.

 

نشانه‌های زبان بدن مردان عاشق

شاید ما تصمیم بگیریم که دروغ بگوییم. اما بدن ما نمی‌تواند دروغ بگوید. لحن صدا، تماس چشمی، حالت چهره و بدن، پیش از زبان احساساتمان را نشان می دهند. پی یکی از نشانه های دوست داشتن مردان توجه به زبان بدن آن هاست.

به شما لبخند می‌زنند

مردی که عاشق شماست در مقابلتان، عمیق و صمیمی لبخند می‌زند. شما تفاوت لبخند صمیمانه و اصیل را می‌توانید از لبخند مصنوعی احساس کنید. لبخند واقعی می‌تواند در چشم‌ها خودش را نشان دهد. چشم‌های گرد شده و هماهنگ با لب‌هایی که کامل کشیده شده‌اند نشانه‌ای از لبخندی عمیق و صمیمیتی هستند که بدون کنترل ابراز می‌شود.

به شما نزدیک می‌شود، طوری که آزرده نشوید

مرد عاشق در درجه اول به نیاز و خواسته درونی دختر مورد علاقه خود احترام می‌گذارد. پس توجه می‌کند رفتاری نشان ندهد که او را برنجاند. با آن که اگر به شما علاقه داشته باشد و دوست دارد بدنش را به شما نزدیک کند و در فاصله کمی با شما قرار گیرد؛ اما به خاطر توجه به احساس شما، خود را کمی دورتر نگه می‌دارد. اما شما از حالت صورت و دستهایش می‌توانید متوجه علاقه او به نزدیک شدن شوید.

ارتباط چشمی

مردان عاشق با چشمانشان ارتباط کامل برقرار می‌کنند. وقتی صحبت می‌کنید خوب به چشم‌های شما نگاه می‌کنند و نشان می‌دهند که به شما توجه می‌کنند. شاید وقتی حواستان نبود متوجه شوید که به شما نگاه می‌کرده یا با چشمانش شما را دنبال می‌کند. شاید هم با تلاقی نگاهتان لبخندی زده و سری تکان بدهد. همه این‌ها می‌تواند نشانه توجه او به شما باشد.

بدنش با شما هماهنگ می‌شود

زبان بدن افرادی که به هم علاقه نشان می‌دهند باهم هماهنگ‌تر است. این اتفاق به صورت ناخودآگاه رخ می‌دهد. فردی که به شما علاقه دارد فرم بدن شما را تقلید می‌کند. نحوه نشستن، به هم گره زدن دست‌ها، قرار گرفتن پاها یا خم شدن به سمت شما طوری است که با شما هماهنگ باشد.

 

نشانه‌های رفتاری مردان عاشق

برای پی بردن به احساس مردان می‌توانید به سبک‌های رفتاری آن‌ها هم توجه کنید.

باشخصیت رفتار می‌کند

مردان عاشق در مواقعی که با فرد مورد علاقه خود هستند سعی دارند با ادب و با شخصیت باوقارتری رفتار کنند. این تمرکز بر روی رفتار محترمانه یا به اصطلاح جنتلمن بودن نشانه‌ای از علاقه عمیق آن‌ها به شماست. شاید هم رفتاری پخته‌تر از شخصیت واقعی خود در مقابل شما داشته باشد. تلاش برای این که خود را باشخصیت‌تر یا بزرگتر نشان دهد الزاما نشانه حقه‌بازی او نیست. شاید عشق او را وادار کرده در برابر شما بیشتر حواسش را جمع کند.

نظرش را به شما تحمیل نمی‌کند

مرد عاشق، علاقه خود ر ابه صورت سالم به شما نشان می دهد، او به نظر و خواسته شما اهمیت می‌دهد. بنابراین قرار نیست نظرش را به شما تحمیل کند. به عقیده شما گوش می‌دهد و به نیاز شما احترام می‌گذارد. حتی اگر با نظر شما مخالف باشد شما را وادار به قبول حرف خودش نمی‌کند.

بودن با شما را ترجیح می‌دهد

مردی که به شما علاقه دارد را همیشه در اطراف خود می‌بینید. چون بودن با شما را به چیزهای دیگر ترجیح می‌دهد. سعی می‌کند به شما نزدیک باشد و راه تماسی برای با شما بودن پیدا می‌کند. این مسئله می‌تواند به فضای مجازی هم کشیده شود. سعی می‌کند با هر بهانه‌ای با شما در ارتباط باشد و حضورش را به شما نشان دهد.

ممکن است مضطرب به نظر برسد

ما وقتی در برابر افرادی قرار می‌گیریم که نظرشان برایمان مهم است بیشتر مضطرب می‌شویم. پس مردان عاشق احتمال زیاد در برابر شما بیشتر عصبی و مضطرب به نظر می‌رسند. ممکن است هول کنند یا دست و پا چلفتی دیده شوند. در حالی که سعی دارند متشخص‌تر به نظر برسند، اما در واقع اضطراب مانعشان می شود.

شاید حسودی کند

وقتی کسی به شما علاقه دارد پس طبیعتا روی روابط دیگر شما مخصوصا با جنس مخالفتان حساس‌تر می‌شود. حتی اگر سعی کند که حساسیت خودش را بروز ندهد، می‌توانید این مسئله را با توجه به رفتارش متوجه شوید. وجود حالت عصبی، پرسیدن سوالات درباره روابط دیگر شما و توجه بیشتر به این مسائل می‌تواند نشانه‌ای از حسادت باشد.

سر به سر شما می‌گذارد

مردان عاشق شیطنت و سر به سر گذاشتن را دوست دارند. برای شما هم پیش آمده وقتی کودک بانمکی را دوست دارید کمی او را اذیت کنید. این رفتار نوعی بازگشت به دوران کودکی برای نشان دادن علاقه است. ممکن است وسیله‌ای را از شما کش برود یا سعی کند شما را عصبانی کند.

 

عشق مردان همیشه یک چهره ندارد

توجه داشته باشید که عشق همیشه یک شکل بروز نمی‌کند. شاید شما برخی از این علائم را در اوایل رابطه خود با همسر یا نامزدتان می‌دیدید اما به مرور زمان کمرنگ شده‌اند. این به معنای آن نیست که علاقه او به شما کم شده یا عشقی دیگر وجود ندارد. بلکه چهره عشق پس از مدتی تغییر می‌کند و به شکل دیگری خود را نشان می‌دهد. عشق در اوایل رابطه خودش را با اضطراب و رفتارهای پرهیجان نشان می‌دهد اما پس از گذشت ماه‌ها از رابطه به شکلی باثبات و آرام تبدیل می‌شود. 

اگر برخی از این نشانه ها را در مردی می بینید اما همچنان اتفاقی نمی افتد؛ ممکن است به خاطر غرورش پا پیش نمی گذارد. برای اطلاع از راه های جذب مردان و پسران مغرور کلیک کنید. اما قبل از اینکه کاری بخواهید بکنید مطمئن شوید که او برای شما فردی مناسب است و شما نیز به شروع یک رابطه عاشقانه علاقه دارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه دوست داشتن مردان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره9092305265 تماس بگیرید.

خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی

 

  مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی خانواده هنر زندگی با بهره مندی از کادر مجرب خدمات خود در زمینه مشاوره تلفنی خانواده با موضوعاتی شامل مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی



منبع : چگونه به عشق و دوست داشتن مردان پی ببریم؟

  • ۹۷/۰۹/۱۵
  • هنر زندگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی