هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

شاید دیده باشید که بسیاری از افراد شغل های زیادی عوض می کنند؛ ولی در نهایت به نتیجه ای نمیرسند. سن آن ها سپری می شود اما نمی توانند آیندۀ شغلی درخشانی را برای خود رقم بزنند. یافتن شغل یکی از مشکلاتی است که تمامی مردم حتی شما ممکن است در برهه ای از زندگی با آن مواجه شوید. علت سردرگمی شما برای انتخاب شغل به عوامل متعددی بازمی گردد. از جمله مهمترین این عوامل می توان به عدم امنیت شغلی، حقوق ناکافی، بی علاقگی به رشته و شغل انتخابیتان و... اشاره داشت. شما در هر سنی و با هر مدرک تحصیلی با یک انتخاب درست، می توانید شغلی مناسب و کسب کاری پر رونق داشته باشید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و قوانین حاکم دیگر ورود به بازار کار همانند گذشته آسان نیست. استفاده از مشاوره شغلی یکی بهترین راه ها برای انتخاب شغل و کسب و کار می باشد. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب شغل می توانید با مشاوران مرکز مشاوره حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

مشاوره شغلی

مشاوره شغلی فرایندی است که در آن فرد متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید ابتدا پتانسیل های خود را بهتر بشناسید و سپس با استفاده از شرایط و ضوابط موجود در بازار کار بهترین شغل و کسب و کار را برای خود انتخاب کنید.مشاوره شغلی بر مبنایی کاملا علمی بنا شده است. در جلسات مشاوره شغلی پارامترهایی مورد بررسی قرار می گیرد تا به وسیله آنها فرد بتواند بهترین کسب و کار و شغل مناسب را برای خود انتخاب کند. از جمله مهمترین این پارامترها می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • مدارک تحصیلی
  • تخصص فرد
  • مهارت های فرد
  • خانواده فرد
  • استعداد های فرد
  • شخصیت فرد
  • علایق فرد
  • شرایط زندگی فرد
  • پتانسیل های فرد

بر منبای پارامترهای ذکر شده به طور کامل می توان بهترین شغل را با توجه به تمامی معیارها و عواملی که دارد پیشنهاد نمود. در نتیجه فرد شغل و کسب و کاری را انتخاب می کند که در آینده درخشان خواهد بود. با دریافت مشاور شغلی، دیگر انرژی و زمانتان برای تجربۀ شغل ها و کسب و کارهای متفاوت تلف نمی گردد و می توانید پیشرفت بیشتری در زندگی کاری خود داشته باشید.

 

از چه کسی مشاوره شغلی بگیریم؟

با توجه به تخصصی گرایی بازار کار دنیای امروز و متفاوت تر شدن شرایط کاری نسبت به گذشته دیگر نمی توان تنها بر مبنای راهنمایی های خانواده و اطرافیان وارد بازار کار شد. برای داشتن انتخابی درست و صحیح که در نتیجه آن بتوانید به آیندۀ شغلی درخشان همراه با امنیت شغلی و درآمدی مناسب برسید، بهترین راه حل استفاده از مشاوره شغلی از یک فرد متخصص در این زمینه است. با مشاوره شغلی ابتدا استعداد، علایق و توانایی های خود را بشناسید و سپس با توجه به آنها و نیازهای هر شغل یک انتخاب درست داشته باشید.

 

بهترین زمان برای مشاوره شغلی چه زمانی است؟

شاید با شنیدن واژه مشاوره شغلی تنها به یاد جوانانی بیافتید که تازه فارغ التحصیل شده اند و حالا به دنبال انتخاب یک شغل یا راه اندازی یک کسب کار برای خود هستند. ولی مشاوره شغلی تنها مختص به این افراد نیست و در هر مقطعی می تواند به شما کمک کند تا استعداد ها و توانایی خود را بهتر بشناسید. با دست یابی به این شناخت نه تنها می توانید انتخاب درست تری در رابطه با شغل یا کسب کار خود داشته باشید بلکه می توانید شغل مناسب تری برای خود برگزینید یا به کسب و کار خود رونق بیشتری دهید. مشاوره شغلی در هر زمانی به شما کمک می کند تا در زندگی کاری خود موفق تر عمل نمایید.

 

مشاوره شغلی تلفنی

با توجه به تغییر چالش های دنیای امروز نسبت به گذشته نیاز به شیوه های متفاوت و نوین برای پاسخ گویی به آنها می باشد. با توجه به دغدغه های زیاد روزمره افراد دست یابی به یک مشاوره شغلی خوب هزینه بر، زمان بر و بسیار دشوار است. در شهر های کوچک دست یابی به یک مشاوره شغلی خوب دشوارتر می باشد. در شهر های بزرگ نیز به دلیل دغدغده های روزمره و سختی در هماهنگ کردن وقت، دست یابی به یک مشاوره شغلی خوب دشوار است. پس در چنین شرایطی استفاده از مشاوره تلفنی یک راه حل مناسب برای برطرف نمودن مشکل در سریعترین زمان می باشد.

 

مشاوره شغلی تلفنی حامی هنر زندگی

کلنیک حامی هنر زندگی با گرد هم آوری متخصصان کارآزموده و فراهم سازی زیر ساخت تلفنی برای مشاوره شغلی تلفنیسعی در سهولت و آرامش هر چه بیشتر شما دارد. شما می توانید در هر نقطه ای که از کشور که هستید تنها با یک تماس از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری مرکز مشاوره حامی هنر زندگی بهره مند شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب شغل می توانید با مشاوران مرکز مشاوره حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی

 

  مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی خانواده هنر زندگی با بهره مندی از کادر مجرب خدمات خود در زمینه مشاوره تلفنی خانواده با موضوعاتی شامل مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی



منبع :  مشاوره شغلی | مشاوره شغلی تلفنی و آنلاین

  • ۹۷/۱۰/۱۷
  • هنر زندگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی