هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

مشاوره کودک چیست ؟ واژه تربیت کودک به معنای تعلیم و تربیت کودک برای چالش های زندگی آینده اش با استفاده از اصول علمی است. والدین باید بدانند که تمامی حرکات و عملکرد های آنان در حضور کودک شکل دهنده ی قالب های رفتاری و اصول فکری کودکان می باشد. در مسیر تربیت کودک والدین با چالش های متفاوتی روبرو می شوند که باید قبل از هر چیزی احساسات خود را کنترل کنند. تا بتوانند در رویارویی با این چالش ها عملکرد بهتری داشته باشند. افزایش آگاهی در مورد اصول تربیتی فرزندان نکته ی بسیار حیاتی برای تربیت کودک می باشد. بهترین راه حل برای افزایش آگاهی استفاده از مشاوره کودک و مشاوره تربیت کودک می باشد. از آنجایی که بسیاری از شهروندان از مراکز مشاوره کودک اطلاع ندارند. در این مقاله تمامی آدرس مراکز مشاوره کودک خوزستان را جمع آوری شده است.

 

برای دریافت مشاوره کودک تلفنی و حضوری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از کل کشور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

منبع: مشاوره کودک خوزستان | آدرس مراکز مشاوره کودک خوزستان

آدرس مراکز مشاوره کودک خوزستان

یکی از مشکلاتی که بسیاری از شهروندان خوزستان  با آن مواجه هستند عدم آگاهی آنان از آدرس مراکز مشاوره کودک خوزستان  می باشد. به همین دلیل مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی سعی در جمع آوری بهترین مراکز مشاوره کودک خوزستان  کرده است. آدرس بهترین مراکز مشاوره کودک خوزستان  در ادامه آورده شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی تماس بگیرید.

 

آدرس مراکز مشاوره کودک خوزستان

مرکز مشاوره کودک خوزستان  آدرس مرکز مشاوره کودک خوزستان 
مرکز مشاوره کودک سازمان آدرس مرکز مشاوره کودک سازمان: خوزستان،خ آزادگان،کوچه بیمارستان شهید رجایی، تقاطع اول سمت راست
مرکز مشاوره کودک خوزستان ناحیه ۳ آدرس مرکز مشاوره کودک خوزستان ناحیه ۳: خوزستان، بلوار آیت ا… بهبهانی، چهارراه آبادان، جنب اداره ی آموزش پرورش ناحیه ۳

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آدرس مراکز مشاوره کودک خوزستان  با مشاوران مرکز مشاوره حامی هنر زندگی از کل کشور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.
 

لزوم مشاوره با مشاوره کودک

کودکی دوران شکل گیری شخصیت می باشد؛ بنابراین آگاهی پدر و مادر از روش های صحیح تربیتی و آموزش کودک در نحوه برخورد آنان و داشتن رفتاری مناسب با کودکشان تاثیر به سزایی دارد. فراموش نکنید که برای تربیت کودک تنها فراهم کردن شرایط رفاهی و آموزشی مناسب کافی نیست؛ بلکه والدین باید اصول صحیح تربیتی شامل تنبیه، تشویق، آموزش و ... را بیاموزند. یادگیری این اصول صحیح تربیت و آموزش کودک مسئله پیچیده ای است که نیاز به مشاوره با روانشاسان متخصص و حساس کودک دارد.

همانطوری که می دانید کودکان نیز مسئله ها و دغدغه هایی دارند که نمی توانند به تنهایی این چالش ها را برطرف کنند. این مسئله می تواند به طور مستقیم بر روی سلامت و روحیه کودک تاثیر بگذارد. در این میان نقش اصلی در برقراری ارتباط و کمک به کودکان برای برطرف کردن مشکلاتشان را خانواده ها بازی می کنند. مشاوره کودک موثرترین راهکاری است که خانواده ها می توانند روش صحیح برخورد با کودکان برای حل مشکلاتشان را بیاموزند.

 

زمینه های مشاوره کودک

شما می توانید با مراجعه به روانشاسان کودک در مورد مشکلات متفاوت فرزندتان مشاوره بگیرید. تجربه به ما ثابت کرده که موضوع و چالش اصلی والدین همیشه پنهان بوده و نیاز به ریشه یابی توسط روانشناس کودک دارد. ولی به طور کلی می توان از رایج ترین مشکلات والدین در زمینه کودک به موارد زیر اشاره داشت :

اصرار کودک بر خواسته هایش

بیش فعالی

اوتیسم

سوالات جنسی کودکان

دروغ گویی کودکان

زورگویی در محیط خانواده یا مدرسه به کودک

ترس و فوبیای کودکان

گریه و لجبازی کودکان

عدم تمرکز کودکان

استرس و اضطراب کودکان

افسردگی کودکان

مشکلات ارتباطی کودکان

و ...

 

چرا مشاوره تلفنی کودک

به دلیل مشغله زیاد والدین در زندگی های امرزی، یافتن یک مشاوره کودک متخصص و با تجربه مشکل بوده و نیاز به صرف وقت، هزینه، انرژی زیاد در رفت و آمد و ... دارد که همین امر سبب می شود تا بسیاری از والدین از کمک و همراهی روانشناسان کودک متخصص بهرمند نشوند. مرکز مشاوره کودک حامی هنر زندگی با گرد هم آوری روانشناسان کودک متخصص و با تجربه و همچنین با فراهم سازی زیرساخت تلفنی در تلاش است که تا بتواند سهم کوچکی در یاری و آسایش مردم ایران زمین داشته باشد.

 

برای دریافت مشاوره کودک تلفنی و حضوری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از کل کشور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.


منبع: مشاوره کودک خوزستان | آدرس مراکز مشاوره کودک خوزستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی