هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

مهارت دلبری و آشنایی با راه‌های جذب شوهر، نقش مهمی در عمق بخشیدن به روابط زناشویی و پایداری زندگی مشترک ایفا می‌کند. برای تقویت مهارت دلبری ابتدا لازم است که آگاهی کافی در مورد علایق همسرتان، خواسته‌ها و تمایلات او به دست آورید. نیازهای عاطفی همسر خود را شناسایی کنید تا بتوانید در جهت رفع آن‌ها برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. عوامل مختلفی در مهارت دلبری کردن از همسرتاثیر گذار هستند ولی از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برقراری رابطه جنسیرضایتبخش اشاره کرد. برای مردان صمیمیت در رابطه جنسی اهمیت بسیاری دارد و از این طریق می‌توانند به روابط عاطفی دست یابند. آشنا نبودن با مهارت‌های دلبری و ظرافت‌های زنانه باعث یکنواخی و سردی روابط می‌شود که به مرور ممکن است به روابط فرازناشویی و حتی طلاق نیز منجر شود. در ادامه این مقاله به بررسی روش‌های تقویت مهارت دلبری از شوهر می‌پردازیم. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه جذب شوهر و روش‌های تقویت مهارت دلبری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : مهارت دلبری | آشنایی با راه های جذب شوهر

مهارت دلبری و راه‌های جذب شوهر

دلبری کردن مهارتی است که می‌توانید به صورت کلامی یا غیر کلامی برای جذب شوهر خود استفاده کنید. در ابتدا لازم است که شما از تفاوت‌های مردان با زنان آگاه باشید تا بتوانید به خوبی با همسر خود ارتباط برقرار کنید و نکات مهم برای جذب شوهر تان را شناسایی کنید. با آگاهی از این تفاوت‌ها بسیاری از سو برداشت‌ها از میان می‌رود و بهتر می‌توانید روابط را مدیریت کنید. در ابتدا نقش شما به عنوان یک زن برای تداوم رابطه بسیار حیاتی است. چرا که شما به دلیل مهارتهای ارتباطی قویتر بهتر از شوهرتان قادر هستید در جهت تولد عشقی ماندگار و زیبا حرکت کنید. این فرآیند در مردان به زمان بیشتری نیاز دارد تا بتوانند عواطف خود را در رابطه نشان دهند. 

 

با روش‌های تقویت مهارت دلبری آشنا شوید!

در ادامه به مهم‌ترین نکات برای دستیابی و تقویت مهارت دلبری اشاره می کنیم:

1- از غر زدن و ایرادگیری‌های دائمی بپرهیزید

یکی از عواملی که باعث فراری دادن اکثر مردان می‌شود، ایرادگیری‌ها و سرزنش‌های مداوم زنان است. در صورتی که می‌خواهید در مورد موضوعی مهم با همسرتان صحبت کنید سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و زمانی بحث خود را آغاز کنید که او از لحاظ روحی آماده باشد؛ یعنی زمانی که او خسته از سرکار برمیگردد یا هنگام تماشای برنامه‌های ورزشی یا اخبار زمان مناسبی نیست.

2- آراستگی و اهمیت دادن به ظاهر

اهمیت دادن به ظاهر به این معنا نیست که همیشه آرایش داشته باشید یا هر ماه رنگ موی خود را عوض کنید. بلکه تمیز بودن و آراسته بودن باعث می‌شود که همسرتان از دیدن شما لذت ببرد و بخواهد زمان بیشتری در کنار شما باشد. که این عامل در ترشح هورمون عشق یعنی اکسی توسین موثر است. 

3- به همسرتان احترام بگذارید

مردان همیشه به دنبال موفقیت بوده‌اند تا از این طریق توجه و احترام دیگران را به دست آورند. پس برای شوهرتان خیلی دشوار خواهد بود که ببیند زنی که عاشقش است به او احترام نمی‌گذارد. پس یکی از راه‌های دلبری کردن و جذب همسرتان، احترام گذاشتن به اوست. از این طریق شوهرتان متوجه خواهد شد که شما برای او ارزش قائل هستید.

4- برقرار کردن تماس چشمی 

تماس چشمی بدون کلام و خیره شدن به چشمان همسرتان می تواند در جذب کردن شوهرتان موثر باشد. زمانی که صحبت می‌کنید سعی کنید به چشمان او خیره شوید؛ چرا که برقرار کردن تماش چشمی در ایجاد صمیمیت بیشتر و بهبود روابط موثر است. در این حالت بخشی از مغز که مخصوص لذت بردن و پاداش است فعال می‌شود.

5- نحوه بیان نمودن مناسب احساسات

مردان معمولا گمان می‌کنند که نیازی به بیان احساسات و ابراز علاقه به همسرشان نیست و همین که با سخت کوشی برای خانواده خود تلاش می‌کنند کافی است. در واقع علاقه خود را به صورت عملی با خرید کردن برای منزل یا تعمیر وسایل و رفع احتیاجات مادی نشان می‌دهند. پس بیان احساسات در آن‌ها فرآیندی ست که ممکن است مدتی طول بکشد. هر چه مهارت‌های دلبری شما بیشتر باشد و بتوانید عشق خود را بیان کنید همچنین صمیمیت و تعهد خود را به او ثابت کنید، این مسیر برای همسرتان آسان‌تر می‌شود.

6- برقراری روابط جنسی پرهیجان و آتشین

بهترین راهی که به کمک آن میتوانید شوهر خود را جذب کنید، تقویت روابط جنسی با شوهرتان است. تداوم یافتن روابط جنسی در طول زندگی زناشویی امری نیست که به سادگی محقق شود. مهم‌ترین مهارت دلبری کردن، در بعد جنسی و روابط زناشویی نمایان می‌شود.مشاوره جنسی به شما کمک می‌کند تا به تفاهم جنسی با همسرتان دست یابید؛ همچنین با تنوع دادن به استایل رفتار جنسی خود بتوانید کیفیت روابط جنسی خود را بالا ببرید، عاملی که در رضایت شوهرتان و علاقه مند شدن هر چه بیشتر او اهمیت دارد. 

 

نقش مهارت دلبری در زندگی زناشویی

عوامل فرهنگی و اجتماعی به گونه ای بوده است که دختران از همان ابتدا برای ابراز احساسات، عشق ورزی و تقویت صمیمیت آموزش داده شده‌اند؛ در حالی که مردان برای قوی بودن، سرسختی، پیروز شدن در رقابت‌ها و به دست آوردن استقلال شخصی تربیت شده‌اند. مسلما در چنین شرایطی نمی‌توانید انتظار داشته باشید که شوهرتان بتواند به خوبی شما به احساساتتان پی ببرد یا عواطفش را بیان کند. پس شما بامهارت دلبری خود می‌توانید او را جذب کنید و رابطه تان را در جهت مسیر زندگی رویایی‌تر مدیریت کنید. در این شرایط شوهرتان نیز احساس راحتی بیشتری برای ابراز علاقه به شما دارد. با برقراری رابطه ای دوستانه و صمیمی با شوهرتان به او فرصت دهید که برای ابراز علاقه و بیان احساساتش آماده شود.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه جذب شوهر و روش‌های تقویت مهارت دلبری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.


منبع : مهارت دلبری | آشنایی با راه های جذب شوهر

  • ۹۸/۰۳/۳۰
  • هنر زندگی

مهارت دلبری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی