هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

آموزش و یادگیری نحوه تحریک همسر از جمله مسائل بسیار مهم در زندگی هر شخصی است، چرا که در کیفیت رابطه جنسی و تحکیم خانواده بسیار تاثیر گذار است. یادگیری نحوهتحریک همسر برای زوج‌های جوان و افرادی که چندین سال از عمر زندگی مشترکشان گذشته است مفید است. پس از گذشت مدت زمانی از زندگی مشترک، هیجان روابط جنسی کاسته خواهد شد. علت اصلی بیشتر مشکلات زوجین که به طلاق عاطفی، جدایی و روابط فرازناشویی یا خیانت منجر می‌شود همین عدم آگاهی از نحوه ارضا کردن نیازهای جنسی همسر است. رابطه جنسی صرفا به دخول محدود نمی‌شود عشق بازی و آگاهی از نحوه تحریک نقاط حساس بدن شریک جنسی تان اهمیت زیادی دارد. از آن جایی که آناتومی بدن هر فرد متفاوت است، مشاوره جنسی این امکان را فراهم می‌کند تا بدن همسر خود را بشناسید و بتوانید کیفیت روابط جنسی خود را افزایش دهید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه روابط جنسی و نحوه تحریک همسر می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265تماس بگیرید.

 

منبع : تحریک همسر | چگونه همسر خود را تحریک کنیم؟

نقش تنوع در رابطه جنسی و تحریک همسر

یکی از دلایلی که باعث میشود مردان حس تنوع طلبی بیشتری نسبت به زنان داشته باشند، این است که عموما برای مردان بیشتر از زنان، تغییر رفتار جنسی محسوس و خوش آیند است. پس اگر می‌خواهید همسر خود را تحریک کنید، تنوع در رابطه جنسی اهمیت زیادی دارد. هر زنی رفتارهای جنسی خاص خود را دارد. برای مردان یکی از بهترین مواقع در رابطه جنسی لحظه ارضاء شدن، حرکات و حالات چهره همسرش و همین طور تن صدای اوست که این حالات در زنان متفاوت است.

سعی کنید هرازگاهی محل رابطه جنسی خود را از اتاق خواب به جای دیگر تغییر دهید. اگر بتوانید رفتار‌های جنسی خود را تغییر دهید، برای همسرتان درست به مانند این خواهد بود که شریک جنسی جدیدی یافته باشد. تنوع دادن به رفتارهای جنسی تا حد زیادی می‌تواند شما را در نظر مردتان جذاب کند. پس پوزیشن‌های متفاوت برقراری رابطه را بیاموزید. داشتن یک نوع رفتار جنسی تکراری برابر است با یکنواخت شدن رابطه جنسی شما، که می‌تواند مشکلات زیادی را برای زندگی مشترک به وجود آورد. 

 

نقش مخرب تظاهر کردن در کیفیت رابطه جنسی

یکی از اشتباهات زنان در تحریک مردان، تظاهر به لذت بردن از برقراری رابطه جنسی است. اطمینان داشته باشید که مردان این موضوع را به خوبی متوجه می‌شوند. رابطه جنسی شما اگر به صورت مصنوعی باشد می‌تواند سبب سرد شدن همسرتان شود. رضایت در زمان برقراری رابطه جنسی بین زوجین باید دو طرفه باشد. به طور کلی آشنایی با بدن زنانو نقاط تحریک پذیر مردان در عشق بازی با همسر و تجربه رابطه جنسی آتشین نقش مهمی دارد. زوجین باید در طول سال‌هایی که با یکدیگر زندگی می‌کنند، علایق، فانتزیهای جنسی و نقاط حساس بدن همسر خود را بشناسند و بیاموزند که چطور می‌توان قبل از شروع یک رابطه جنسی همسر خود را به هیجان آورند که بر روی کیفیت رابطه شما بسیار تاثیر گذار است. 

 

تاثیر نحوه پوشش و ظاهر افراد در تحریک همسر 

آراستگی و مرتب بودن زن و مرد در افزایش میل جنسی زوجین بسیار تاثیر گذار است. همچنین استفاده از عطر مناسب برای خشبو شدن بدنتان تاثیر گذار است. نسبت به علایق جنسی همسر خود حساس باشید و روشهای تحریک همسر با استفاده از نوع پوشش و آرایشتان را بیاموزید. سعی نمایید همیشه آراسته کنار همسرتان حضور یابید، عدم رسیدگی به ظاهر خود یکی از عواملی است که می‌تواند سبب سرد شدن همسر و کاهش رابطه جنسی شود. بهتر است زنان در منزل از لباس‌های تنگ، نیمه برهنه و آرایش با رنگهای تحریک کننده استفاده نمایند. این امر باعث می‌شود اندام برهنه شما برای همسرتان جذاب باشد. سعی نمایید لباس‌های پوشیده ای که برجستگی‌های اندام شما را به خوبی نمایان می‌سازند را برای تحریک همسرتان استفاده کنید.

 

تاثیر حرف‌های عاشقانه و عشق بازی در تحریک همسر

تاثیر احساسات و شرایط روانی در افراد بسیار مهم‌تر از عوامل فیزیکی برای تحریک همسر است. به هیچ وجه نباید نقش حرف‌های عاشقانه قبل از شروع رابطه جنسی را در کیفیت رابطه جنسی نادیده بگیرید. پس قبل از شروع رابطه سعی کنید، با حرف‌های عاشقانه ای که می‌زنید به همسرتان آرامش دهید. لمس و نوازش‌های با حوصله و عشق بازی با همسرتان قبل از شروع رابطه می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت رابطه جنسی و تحریک همسرتان داشته باشد. سعی کنید حرف‌های عاشقانه را چاشنی رابطه جنسی خود کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه روابط جنسی و نحوه تحریک همسر می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265تماس بگیرید.


منبع : تحریک همسر | چگونه همسر خود را تحریک کنیم؟

  • ۹۸/۰۳/۳۱
  • هنر زندگی

تحریک همسر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی