هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

 

مشاوره جنسی تلفنی از آن چیزهایی است که این روزها خیلی به کار می‌آید. رابطه جنسی در زندگی زن و شوهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باعث صمیمیت و نزدیکی بیشتر زوج‌ها می‌شود. می‌دانیم که بسیاری از طلاق‌ها تنها به خاطر عدم رضایت از رابطه جنسی رخ می‌دهد. این درحالی است که در اکثر موارد می‌توان تنها با چند جلسه مشاوره تلفنی مشکلات زناشویی را برطرف کرد. عدم موفقیت در روابط جنسی سبب دلسردی و از بین رفتن محبت اولیه بین زن و شوهر می‌شود. برای چنین زن و شوهری، کمک گرفتن از مشاوره جنسی ضروری بنظر می‌رسد. شما می‌توانید با استفاد از مشاوره تلفنی و با صرف کمترین زمان و هزینه مشکلات جنسی خود را با مشاوری متخصص بیان کنید و درست مثل مشاوره حضوری نتیجه بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره جنسی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسیحامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : مشاوره جنسی تلفنی | مشاوری در دسترس شما

چه زمانی باید از مشاوره جنسی استفاده کرد؟

مشاوره جنسی تلفنی در همه زمینه‌ها می‌تواند راهگشا باشد. سطح میل جنسی زنان و مردان مختلف و متفاوت است. برای مثال ممکن است شما میل جنسی بسیاری داشته‌ باشید و همسرتان بی‌میل باشد. در این صورت دچار مشکل می شوید و نیازهای شما ارضا نمی‌شود؛ در این شرایط لازم است تا برای حل این مسئله و جلوگیری از آسیب‌های روحی آن برای مشاوره جنسی اقدام کنید.

یا خودارضایی که در جوانان مسئله‌ای بسیار شایع است،  آسیب‌های روانی زیادی را برای آن‌ها به دنبال دارد. افرادی که به سختی تحریک می‌شوند و نیاز به تحریکات جنسی ناسالم (خیال پردازی‌های بیش‌از حد، تحریکات غیر انسانی، تحقیر طرف مقابل) دارند ممکن است باعث آسیب به خود و شریک جنسی‌شان شوند. به همین دلیل لازم است تا درمان‌های شناختی و روانی روی آن‌ها صورت بگیرد.

 

مشاوره جنسی در همه‌ی دوره‌ها لازم است

مشاوره جنسی تنها به روابط زناشویی و پس از ازدواج محدود نمی‌شود. نیاز به مشاوره جنسی در همه دوره‌های زندگی و به ویژه در دوران بلوغ حس می‌شود. در این دوران تمام اندام‌های بدن به رشد کامل رسیده‌اند و توجه افراد بیشتر به اندام‌های جنسی جلب می‌شود و نیازهای جنسی افزایش می‌یابد. افراد در این سن بسیار کنجکاو هستند.

در صورتی که اطلاعات مناسب و صحیحی در اختیار او قرار نگیرد ممکن است به مشکلات جنسی و انحرافات جنسی دچار شود. خودارضایی و انجام روابط جنسی نامناسب با سایر افراد که خطر ایدز را هم بالا می‌برد از جمله مشکلاتی است که بر اثر نا آگاهی نوجوانان و جوانان رخ می‌دهد. مشاوره جنسی برای والدین توصیه می‌شود تا اطلاعات و آموزش‌های لازم را در اختیار فرزند خود قرار دهند و از او محافظت کنند.

 

لزوم دریافت مشاوره جنسی

در زناشویی ممکن است نیازهای جنسی یکی از زوج‌ها به خوبی برطرف نشود و به سراغ خیانت برود. عدم رضایت زناشویی باعث افسردگی، ناامیدی، از بین رفتن علاقه می‌شود. بسیاری از زوج‌ها تمایلات جنسی متفاوتی دارند و این تفاوت‌ها در صورت بی‌توجهی منجر به طلاق جنسی می‌شود. گاهی افراد آگاهی کمی نسبت به مسائل جنسی و اهمیت آن دارند و این ناآگاهی بیشتر در افرادی وجود دارد که در سنین پایین ازدواج کرده‌اند.

لزوم دریافت مشاوره جنسی در این جا مشخص می‌شود. مشاوره جنسی اطلاعات لازم و کافی برای ایجاد روابط زناشویی لذت‌بخش را به شما می‌دهد. از طرفی ممکن است مشکلات جنسی و ناتوانایی‌های جنسی در شما منشا روانی داشته‌ باشد در این صورت لازم است تا منشا آن را همراه با مشاوره جنسی شناسایی کنید تا درمان نتیجه‌بخش باشد.

 

چرا مشاوره جنسی تلفنی؟

هدف از مشاوره جنسی برطرف کردن مشکلات روابط زناشویی است. مشاوره جنسی راهی است تا روابط خود با همسرتان را بهبود ببخشید. در مشاوره جنسی با کمک مشاور متخصص می‌توانید ریشه‌ی مشکلات جنسی خود را شناسایی کنید. مشکلات جنسی ابعاد گوناگونی دارد و به طورکلی به مسائلی گفته می‌شود که مانع از ایجاد رابطه زناشویی رضایت بخش باشند.

مشاوره جنسی تلفنی دقیقا نیازهای شما به اصلاح روابط جنسی و درمان را برآورده می‌کند. در مشاوره تلفنی روانشناسان متخصص توصیه‌های لازم را جهت برقراری رابطه جنسی موثر و درمان اختلالات جنسی ارائه می‌دهند. مشاوران تلفنی از شما مصاحبه بالینی می‌گیرند و سعی می‌کنند بهترین درمان را به شما پیشنهاد دهند. 

 

مشاوره جنسی تلفنی در چه زمینه‌هایی کمک می‌کند؟

از قدیم گفته‌اند هرکس در هر کاری مشورت کند ضرر نمی‌کند. مشاور شما را از انجام راه‌حل‌های سنتی و غیر اصولی باز می‌دارد. شما می‌توانید در زمینه‌های مختلفی از جمله سردی و بی‌میلی جنسی، افزایش آگاهی والدین در پاسخگویی به سوالات جنسی فرزندان، کشف علت و درمان بیماری‌های جنسی و مقاربتی، علت کاهش میل جنسی، دوران بلوغ، تنوع طلبی جنسی، همجنسگرایی از مشاوره جنسی به صورت تلفنی استفاده کنید. همچنین موارد زیر نیز در مشاوره تلفنی قابل حل و درمان است.

_مشاوره تلفنی برای افرادی که خود یا نزدیکانشان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند

_مشاوره تلفنی برای درمان اختلالات جنسی و مشکلات رفتاری در هنگام رابطه جنسی

_مشاوره تلفنی برای رفع ترس، فوبیا، خجالت و کمرویی و کمبود اعتماد به نفس در برقراری روابط جنسی

_مشاوره برای آموزش روابط جنسی و نحوه‌ی صحیح برقراری رابطه جنسی با همسر

_مشاوره زناشویی برای دوران نامزدی و عقد.

 

مزیت‌های مشاوره جنسی تلفنی

مشاوران جنسی تلفنی سعی می کنند با ارائه راه‌حل‌های ایمن شما را برای حل مشکلات جنسی یاری کنند. خیلی از افرادی که دارای مشکل جنسی با همسر خود هستند، برای مثال دیرانزالی، زودانزالی دارند و یا خودارضایی می‌کنند از مراجعه به روانشناس خجالت می‌کشند و راحت نیستند. به همین منظور دریافت مشاوره از طریق تلفن این امکان را به افراد می‌دهد که بدون هیچ نگرانی مشکل خود را با روانشناسان در میان بگذارند.

ضمن اینکه مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری وقت و هزینه‌ی کمتری از شما می‌گیرد و دیگر مشکلات رفت و آمد هم نخواهید داشت. مشاوره تلفنی برای افرادی که به مراکز مشاوره دسترسی ندارند بهترین گزینه است. چون شما می‌توانید هر کجا که هستید از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوید.  مشاوران تلفنی روزانه با کیس‌های بسیار زیادی صحبت می‌کنند به همین دلیل از توانایی و تجربه‌ی کافی برای شناسایی و حل مشکل شما برخوردارند.

 

مرکز مشاوره جنسی تلفنی هنر زندگی

مرکز مشاوره تلفنی هنر زندگی مشاوران و روانشناسان زیادی را در زمینه های مختلف از جمله مسائل جنسی در اختیار دارد که می‌توانید تنها با یک تلفن با آن‌ها در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره‌ای این مرکز بهره‌مند شوید. مشاوران مرکز هنر زندگی مشکل شما را می‌شوند و در ابتدا سعی می‌کنند به شما آرامش و اطمینان دهند که مشکل شما راه‌حل دارد. آنها مشکل شما را ریشه یابی می‌کنند و با ارائه راهکارهای عملی به شما در حل مشکلات جنسی و بهبود روابط جنسی کمک می‌کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره جنسی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید

 

منبع : مشاوره جنسی تلفنی | مشاوری در دسترس شما

 

  • ۹۸/۰۵/۱۷
  • هنر زندگی

مشاوره جنسی تلفنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی