هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

راه‌ های کنترل چشم چرانی چیست؟ چشم چرانی به چه معناست و در چه افرادی بیشتر دیده می‌شود؟ چشم چرانی به معنای نگاه خیره و مستقیم به جنس مخالف از روی لذت است. سلامت فکر و روان انسان از لحاظ جنسی اهمیت بسیار زیادی دارد. زمانی که تمام ذهن افراد از افکار جنسی پر باشد توانایی حل مسائل به صورت موثر از بین می‌رود و دچار آشفتگی ذهنی می‌شود. چشم چرانی رفتار نابهنجار و عادتی است که بیشتر در مردان وجود دارد و باعث می‌شود تخیلات جنسی در آن‌ها افزایش یابد و باعث می‌شود روابط زن و شوهر از بین برود و راه را برای انواع فساد و انحرافات جنسی باز می‌کند. بنابراین لازم است تا کنترل چشم خود را به دست بگیرید تا از آسیب زدن به خود جلوگیری کنید و نیز به حریم شخصی دیگران احترام بگذارید.
 

برای دریافت مشاوره در زمینه راه های کنترل چشم چرانی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : راه‌ های کنترل چشم چرانی

راه‌ های کنترل چشم چرانی

چشم چرانی برای بسیاری از مردان نیز آزاردهنده است، اما مقابله با آن کار آسانی نیست. در ادامه برخی راه‌ های کنترل چشم چرانی ارائه داده ایم، اما برای درک بهتر و استفاده مناسب تر از روش های ذکر شده مقاله چشم چرانی را نیز مطالعه نمایید.

1.آگاهی از عواقب چشم چرانی

بسیاری از خطاها بر اثر ناآگاهی صورت می‌گیرند. اولین نکته دررابطه با راه‌های کنترل چشم چرانی این است که از آسیب‌های آن باخبر باشید. چشم آستانه تحریک بیشتری نسبت به بقیه حواس دارد و بیشترین تحریکات را از محیط دریافت می‌کند. بر این اساس در بسیاری موارد فرد چشم چران چون امکان رسیدن به ارضای جنسی از طریق آنچه دیده برایش فراهم نمی‌شود دچار افسردگی می‌شود .عادت چشم چرانی راه را برای انواع فساد و انحرافات جنسی باز می‌کند. چشم چرانی چه در مردان و چه در زنان باعث افزایش روابط فرا زناشویی، دور شدن و دلسرد شدن زن و مرد از یکدیگر و طلاق و جدایی می‌شود. علاوه بر این در بسیاری از جوانان باعث تخیلات جنسی و خودارضایی می‌شود که آسیب های زیادی را برای فرد به دنبال دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.

2. توجه به خداوند از راه‌ های کنترل چشم چرانی 

همه انسان‌ها از این موضوع آگاه هستند که خداوند تمام رفتارها و انگیزه‌های درونی آن‌ها را می‌داند. زمانی که فرد چشم چران به این موضوع بیشتر اهمیت دهد و در زندگی خود به وجود خداوند آگاه باشد از کارهای خود پشیمان و خجالت زده می‌شود. علاوه براین توجه به خداوند در زندگی آرامش درونی را افزایش می‌دهد و فشارهای جنسی را کم می‌کند. ورزش‌هایی مانند مراقبه و یوگا که ارتباط شما را با خداوند بیشتر می‌کند نیز در ذهن آگاهی و ترک عادت موثر است و یکی از بهترین راه‌های کنترل چشم چرانی در فرد می‌باشد.

برای آشنایی کامل با ورزش یوگا و فوائد آن کلیک کنید.

3. تقویت اراده در مقابل چشم چرانی

اراده وتلاش برای تقویت اراده، رمز موفقیت تمام انسان‌های بزرگ بوده است. توانایی‌های انسان بیش از حد تصور خود او می‌باشد. تنها کافی است به خود اعتماد و باور داشته باشید. اراده، انسان را به موفقیت و خودشکوفایی در زندگی می‌رساند. برای تقویت اراده در زندگی، هر کسی باید نسبت به خود شناخت پیدا کند و هدف‌هایی را برای خود درنظر بگیرد. استفاده از راه‌کارهای تقویت اراده می‌تواند در این زمینه بسیار به شما کمک کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تقویت اراده کلیک کنید.

4. برنامه ریزی و تعیین هدف از راه‌ های کنترل چشم چرانی 

یکی از راه‌های کنترل چشم چرانی مشخص کردن هدف و ترسیم آن در ذهن خود می‌باشد که می‌تواند فکر شما را به مسیرهای درست معطوف کند و کم کم عادت چشم چرانی را در شما کاهش دهد. برای تمام کارها و فعالیت‌های روزانه خود با توجه به توانایی خودتان برنامه ریزی دقیق بچینید و حتما به آن‌ها عمل کنید. اگر یک روز به برنامه خود عمل نکردید تنبیه کوچکی را در نظر بگیرید این کار باعث می‌شود ذهن شما به انجام آن عمل شرطی شود و طبق برنامه پیش بروید.

5. امید به ترک عادت چشم چرانی

مهم‌ترین نکته در ترک عادت چشم چرانی داشتن امید و انگیزه برای کنار گذاشتن آن است. گمان نکنید که ناپاک شده اید و تا پایان عمر گرفتار این رفتار ضد اجتماع می‌مانید. اگر بخواهید می‌توانید کنترل چشم خود را به دست بگیرید. یکی از روش‌ها، بالا بردن روحیه، تلقین و خوش بینی است که در تقویت اراده نیز کمک زیادی به شما می‌کند. هر روز جملاتی را با خود تکرار کنید که به شما انرژی مثبت می‌دهد. (من اراده قوی در ترک عادت‌های ناپسند خود دارم و اراده من هر روز قوی‌تر می‌شود). 

برای آگاهی بیشتر در زمینه آثار و راه‌های رسیدن به مثبت اندیشی کلیک کنید.
 

برای دریافت مشاوره در زمینه راه های کنترل چشم چرانی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : راه‌ های کنترل چشم چرانی

  • ۹۸/۰۸/۱۵
  • هنر زندگی

راه‌ های کنترل چشم چرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی