هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

ارتباط بین لباس پوشیدن و شخصیت افراد چیست؟ لباس پوشیدن ارتباط مستقیمی با شخصیت افراد دارد و اطلاعات زیادی درباره نگرش و شخصیت افراد به بیننده نشان می‌دهد. به ندرت پیش می‌آید که لباس پوشیدن بی‌غرض باشد چراکه انتخاب لباس از ناخودآگاه انسان سرچشمه می‌گیرد. مثلا وقتی که کمد لباس‌های خود را باز می‌کنید بیشتر با چه رنگی مواجه می‌شوید؟ رنگ لباس یکی از عوامل مشخص کننده شخصیت شما می‌باشد. تیپ‌ها و استایل‌های مختلف نیز بیانگر شخصیت افراد هستند. لازم به ذکر است که موارد گفته شده به معنی قطعیت آن‌ها نیست و تنها عمومیت را نشان می‌دهند. در ادامه مقاله به بررسی کامل ارتباط بین لباس پوشیدن با نوع شخصیت می‌پردازیم.
 

برای دریافت مشاوره در زمینه ارتباط لباس پوشیدن با نوع شخصیت می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

 

 منبع: ارتباط بین لباس پوشیدن و شخصیت

 

ارتباط بین لباس پوشیدن و شخصیت | ارتباط رنگ لباس با شخصیت

انتخاب رنگ لباس ارتباط مستقیمی با نوع شخصیت افراد دارد. ارتباط میان رنگ لباس و نوع شخصیت به شرح زیر می‌باشد. شناخت موارد ذکر شده به شما در انتخاب دوست، کارمند و حتی همسر کمک شایانی می کند. شما می توانید با دریافت مشاوره ازدواج حتی در چند جلسه در انتخاب همسر خود دقیق تر عمل کنید.

رنگ سبز

به طور معمول، انتخاب رنگ سبز برای لباس نشان دهنده شخصیت قوی و اراده بالا است. این افراد در هنگام تصمیم گیری بسیار قاطع هستند و تا حدودی خودرأی و مغرور می‌باشند. این گونه افراد از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار هستند.

ارتباط بین لباس پوشیدن و شخصیت | رنگ آبی

افرادی که بیشتر آبی می‌پوشند، شخصیت شفاف و حساس دارند و نسبت به زندگی، عمیق نگاه می‌کنند. این گونه افراد شجاعت و جسارت مختص به خود را دارند و نظرات خود را به خوبی به دیگران انتقال می‌دهند. افراد آبی پوش زندگی را زیبا می‌بینند و تلاش می‌کنند که بهترین استفاده را از زندگی خود بکنند.

رنگ مشکی

رنگ مشکی نشان دهنده رویایی بودن و شاعرانه بودن افراد است. این افراد بسیار دست و دل باز هستند و تمام تلاش خود را برای کمک به دیگران می‌کنند. مشکی پوش‌ها افراد بسیار اجتماعی، ساده پسند و ظریف هستند.

برای آگاهی بیشتر در زمینه اثر روانشناسی رنگ ها در زندگی کلیک کنید.

رنگ قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای نشان دهنده محبت و مهربانی می‌باشد. افرادی که معمولا قهوه‌ای می‌پوشند، افراد با محبت و خونسردی هستند که به راحتی همه چیز را تصاحب می‌کنند. این افراد در بدترین شرایط نیز خونسرد هستند و می‌توانند به بهترین نحو تصمیم گیری کنند.

ارتباط بین لباس پوشیدن و شخصیت | رنگ خاکستری

روانشناسان معتقدند که افراد خاکستری پوش، شخصیت عصبی دارند که به دنبال آرامش هستند. این افراد آرام به نظر می‌آیند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. این افراد انسان‌های سرسختی می‌باشند اما اگر محبت کسی وارد قلبشان شود دیگر از بین نمی‌رود.

رنگ سفید

سفید پوش‌ها بسیار خوش قلب هستند و همواره به دنبال دوست شدن با افراد جدید می‌باشند. این افراد بسیار مستقل هستند و دوست ندارند که به دیگری تکیه کنند. بسیار سخت کوش هستند و معتقدند که از هر فرصتی باید استفاده کرد.

ارتباط بین لباس پوشیدن و شخصیت | رنگ‌های روشن

افرادی که معمولا رنگ‌های روشن را برای لباس انتخاب می‌کنند، انسان‌های سرشار از عشق و انرژی مثبت می‌باشند و این انرژی را به اطرافیان خود نیز منتقل می‌کنند. دیدار با این افراد، انرژی روزانه شما را تامین خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی داشتن شخصیتی قوی کلیک کنید.

 

ارتباط بین لباس پوشیدن و شخصیت

همان طور که گفته شد، طرز لباس پوشیدن اطلاعات زیادی را در مورد شخصیت و جهان بینی افراد نشان می‌دهد. در ادامه به چند تیپ لباس پوشیدن و ارتباط آن با شخصیت افراد می‌پردازیم.

ساده و معمولی

این گونه افراد تیپ خود را با محیطی که در آن قرار دارند هماهنگ می‌کنند. مثلا آقایان این تیپی ترجیح می‌دهند که در محل کار خود، کت و شلوارهایی به رنگ تیره بپوشند. خانم‌های این تیپی نیز تمایل به پوشیدن رنگ‌های تیره دارند. این تیپ نشان دهنده این است که افراد از ریسک کردن می‌ترسند و اعتماد به نفس بالایی ندارند. این گونه افراد بیشتر درون گرا هستند و ممکن است کسل کننده به نظر برسند.

ارتباط بین لباس پوشیدن و شخصیت | آشفته و ژولیده

این افراد لباس‌های ژولیده و ناهماهنگی به تن می‌کنند، موهای خود را شانه نمی‌کنند و به نظر می‌آید که از خواب بیدار شده و با همان لباس‌ها بیرون آمده‌اند. آرایش‌های غلیظ و عجیب برای خانم‌ها نیز از همین دسته تیپ می‌باشد. تیپ آشفته در میان جوانان محبوب شده است. این افراد فکر می‌کنند که با این گونه تیپ زدن هنجارهای اجتماعی را به هم می‌زنند اما در واقع افرادی هستند که تصویر مشخصی از خودشان ندارند و هویت‌شان به درستی شکل نگرفته است. این گونه افراد، انسان‌های بی خیالی هستند و این بی‌خیالی در تمام ابعاد زندگی‌شان مشاهده می‌شود.

شیک و معمولی

این افراد نیز مانند تیپ‌های ساده، خود را با محیط هماهنگ می‌کنند اما بر خلاف آن‌ها، علایق خود را نیز در تیپ‌شان لحاظ می‌کنند. مثلا آقایان از کروات‌های برند استفاده می‌کنند و خانم‌ها با روسری‌های زیبا و زیورآلات ظریف، تیپ خود را تکمیل می‌کنند. این افراد همواره آراسته به نظر می‌رسند و انسان‌های موفق و با اعتماد به نفس هستند.

برندپوش

این گونه افراد همواره لباس‌های برند می‌پوشند، به آرایشگاه‌های گرون قیمت می‌روند و از مغازه‌های لوکس خرید می‌کنند. این افراد در ظاهر به شدت موفق و پولدار به نظر می‌آیند اما در حقیقت انسان‌های مادی گرا هستند و از نظر شخصیتی افرادی سطحی، متزلزل و ضعیف می‌باشند.

برای آگاهی بیشتر در زمینه چگونگی داشتن ظاهری جذاب کلیک کنید.

ارتباط بین لباس پوشیدن و شخصیت | گوتیک پوش

گوتیک پوش ها معمولا از لباس‌ها، رنگ موها و آرایش‌های تیره و غلیط استفاده می‌کنند و خالکوبی‌ها و زیورآلات عجیب و ترسناک دارند. گوتیک پوش‌ها فکر می‌کنند که هنرمندانه لباس می‌پوشند و بسیار حساس و ظریف هستند اما در واقع انسان‌هایی افسرده، پرخاشگر و هنجارشکن می‌باشند که با طرز لباس پوشیدن خود به دنبال خشونت می‌گردند. برای درک بهتر موضوع می توانید نشانه ها و علائم افسردگی را در آن ها جستجو کنید.

ورزشی

بسیاری از افرادی که تیپ ورزشی می‌زنند، ورزشکار نیستند چراکه معمولا افراد ورزشکار علاقه‌ای ندارند که با لباس ورزشی و عرق کرده دیده شوند. افرادی که تیپ ورزشی می‌زنند، دلایل مختلفی دارند. ممکن است که وقت و انگیزه کافی برای پوشش مناسب نداشته باشند و یا چون نتوانسته‌اند به یک ورزشکار تبدیل شوند، این گونه حسرت خود را پنهان کنند.
 

برای دریافت مشاوره در زمینه ارتباط لباس پوشیدن با نوع شخصیت می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

 منبع: ارتباط بین لباس پوشیدن و شخصیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی