هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

آیا از فوائد ماساژ مخصوصا ماساژ همسر خود و تاثیراتی که بر رابطه شما می گذارد اطلاع دارید؟ ممکن است بعد از یک هفته پرکار آنقدر احساس خستگی، کوفتگی و تنش داشته باشید که به طور بی سابقه ای کلافه باشید و نتوانید از بودن در کنار همسرتان و برقراری رابطه جنسی با او مثل سابق لذت ببرید. ماساژ کمک می کند تا بتوانید از این درگیری ها رها شوید. همچنین از ماساژ می توانید به عنوان مقدمه ای برای عشق بازی استفاده کنید که به این نوع، ماساژ جنسی گفته می شود و کمک می کند رابطه عاطفی _ جنسی عمیق و صمیمی تری با همسرتان برقرار کنید. در این مقاله به بررسی فوائد ماساژ، کاربردهای آن و نحوه اثربخشی آن در روابط شما و همسرتان می پردازیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه فوائد ماساژ همسر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید

 

ماساژ، استامینوفنی طبیعی

ماساژ حرکات منظمی ست که طبق اصول معین انجام می شود و تاثیر شگرفی روی سیستم عصبی، عضلات، مفاصل و عروق می گذارد. جالب است بدانید ماساژ علاوه بر لذت و نشاطی که در شما ایجاد می کند به عنوان روشی درمانی برای تسکین دردهای استخوانی، عضلانی، نخاعی، سردرد و کاهش درد زایمان و ... به کار می رود. از عوارض استرس، بی خوابی و کاهش میل جنسی یا اختلال در عملکرد جنسی است، ماساژ با کاهش استرس به بهبود کیفیت خواب و افزایش برانگیختگی جنسی تان کمک می کند.

 

معجزه ماساژ در نواحی مختلف بدن

ماساژ روی قسمت های مختلف بدن به صورت متفاوتی تاثیر می گذارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

تاثیر ماساژ بر سیستم عصبی

ماساژ نقش مثبتی روی دستگاه عصبی ایفا می کند که باعث بهبود اختلالاتی مانند بی خوابی، اضطراب، افسردگی، سردرد و سایر بیماری های ناشی از مشکلات روانی می شود. همچنین در تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش تمرکز موثر است.

تاثیر ماساژ بر دستگاه عضلانی

ماساژ باعث باز شدن گرفتگی های بدن و کاهش تنش های عضلانی تان می شود. در واقع با افزایش مقدار اکسیژن در بافت عضله به جذب بهتر مواد غذایی کمک می کند و به رفع خستگی ماهیجه های بدن کمک می کند.

تاثیر ماساژ بر دستگاه گردش خون

یکی دیگر از فواید ماساژ تسریع گردش خون است در واقع حین ماساژ روی عروق خونی فشار وارد می شود که به بازگشت خون و مواد از عضلات به قلب کمک می کند در نتیجه در بهبود فشار خون بالا و تقویت ضربان قلب موثر است.

تاثیر ماساژ روی پوست

ماساژ با تحریک غدد چربی به تقویت دفع سموم زیر پوست کمک می کند و با باز شدن منافذ پوست باعث انعطاف پذیری و قدرت ارتجاعی پوست می شود.

 

رابطه زناشویی داغ و لذت بخش با ماساژ جنسی

ماساژ جنسی تاثیر فوق العاده ای در تحریک و ایجاد برانگیختگی جنسی شما و همسرتان دارد. مسلما شما از اینکه توسط فردی که دوستش دارید مورد نوازش قرار بگیرید لذت می برید و به واسطه آن می توانید رابطه جنسی پرشور و لذت بخشی را تجربه کنید. اگر در رسیدن به ارگاسم مشکل دارید؛ ماساژ روشی موثر است تا بتوانید لذت رابطه جنسی را تجربه کنید. برای این منظور باید با بدن یکدیگر ارتباط موثری برقرار کنید. ماساژ جنسی همچنین باعث باز شدن گرفتگی های بدن و آزاد شدن فشارهای روحی می شود، همراه کردن ماساژ جنسی با کلمات محبت آمیز و عاشقانه به رابطه شما عمق بیشتری می دهد.

 

ماساژ جنسی چه کاربردهایی دارد؟

ماساژ جنسی می تواند نقش درمانی برای افراد مبتلا به اختلالات جنسی یا بی میلی جنسی داشته باشد. اگر به هر دلیل شما یا همسرتان شرایط جسمی خاصی داشته باشید که امکان رابطه جنسی کامل وجود ندارد می توانید از ماساژ برای ارضای نیازهای جنسی خود استفاده کنید و با نوازش قسمت های تحریک شونده همسرتان میل جنسی او را افزایش دهید. برای اطلاع از نحوه ماساژ همسر کلیک کنید.

 

موارد احتیاط در انجام ماساژ

در صورتی که هر یک از موارد زیر وجود داشته باشد بهتر است تا زمان بهبودی از انجام ماساژ پرهیز کنید یا قبل از آن با پزشک خود مشورت کنید:

  • ابتلا بیماری های عفونی پوست؛ یرقان، ترومبوز، فلبیت، عفونت و تب بالا
  • وجود زخم های باز؛ سوختگی و جراحت
  • ابتلا به بیماری های مزمن مانند آرتریت، سرطان، بیماری قلبی

 

برای دریافت مشاوره در زمینه فوائد ماساژ همسر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید

خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانواده هنر زندگی

 

  مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی خانواده هنر زندگی با بهره مندی از کادر مجرب خدمات خود در زمینه مشاوره تلفنی خانواده با موضوعاتی شامل مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره اعتیاد، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک،  مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی



منبع :  فوائد ماساژ همسر

  • ۹۷/۱۰/۱۲
  • هنر زندگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی