هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

نقاط حساس بدن زن چه نقاطی هستند؟ آگاهی از آن‌ها چه تأثیری بر روابط زناشویی خواهد داشت؟ آشنایی با زبان بدن و نقاط حساس بدنِ زن در کیفیت رابطه جنسی زوجین تأثیر بسزایی می‌گذارد. چرا که زنان برای تجربه یک رابطه لذتبخش به معاشقه و پیش نوازی کافی نیاز دارند. در حقیقت معاشقه زنان را برای شروع رابطه جنسی کامل آماده می‌کند. آشنایی با نقاط حساس بدن زن به شما کمک می‌کند معاشقه دلچسبی داشته باشید و رابطه جنسی هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. در ادامه این مطلب به نکاتی در مورد نقاط حساس بدن زن اشاره کرده‌ایم. ضمن اینکه مشاوره جنسی هم می‌تواند به شناخت شما از این مقوله کمک کند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه می‌توانید نقاط حساس بدن زن  با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره  9092305265تماس بگیرید.

 

منبع : نقاط حساس بدن زن | با احتیاط دست بزنید (۶ نقطه مهم!)

نقاط حساس بدن زن کدامند؟

نقاط حساس بدن زن نقش اصلی را در برانگیختگی جنسی برعهده دارد. نقاط مختلفی در بدن زنان وجود دارد که لمس و تحریک آن‌ها به کیفیت رابطه جنسی شما کمک بسیاری خواهد کرد. از آنجا که لمس و نوازش این مناطق منجر به واکنش‌های جنسی بهتر در زنان می‌شود،تحریک این مناطق برای مردان نیز لذت بیشتری را به همراه خواهد داشت.  در ادامه به ترتیبِ میزانِ حساسیت، به هر یک از این مناطق اشاره خواهیم کرد. شما در عشق بازی با همسر و یا شریک جنسی خود به این نقاط نیاز دارید. 

1- نقاط حساس | کلیتوریس

بسیاری از تحقیقاتی که در مورد لذت جنسی در زنان انجام شده است نشان می‌دهد که تحریک کلیتوریس یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای تجربه ارگاسم در زنان محسوب می‌شود. ایجاد فشار و لرزش در این ناحیه منجر به احساس لذت زیادی در زن می‌شود.  تحریک کلیتوریس زمانی که با تحریک سینه‌ها به خصوص نوک سینه‌ها همراه می‌شود بیشترین تأثیر را بر روی زنان می گذارد.

2- نقاط حساس بدن زن | واژن

اگر بخواهیم بدانیم چگونه یک زن را به اوج لذت برسانیم باید با اندام جنسی او آشنایی داشته باشیم. آیا در مورد نقطه جی چیزی شنیده‌اید؟ نقطه جی ناحیه‌ای فرضی درون واژن است که  تحریک آن در حین دخول لذت زیادی را برای زن به همراه دارد و منجر به ارگاسم در او می‌شود. البته برخی از محققان معتقدند که نقطه جی عملاً وجود ندارد و نوعی تجربه ذهنی محسوب می‌شود. اما برخی از زنان گزارش می‌کنند که تحریکات عمیق در حین دخول لذت بیشتری برای آن‌ها به همراه می‌آورد و منجر به تجربه ارگاسم می‌شود. این می‌تواند به این دلیل باشد که نورون‌های عصبی زیادی در نواحی انتهایی واژن وجود دارد که تحریک آن‌ها پیام‌های بیشتری از لذت را به مغز می‌رساند.

3- نقاط حساس بدن زن | لب و دهان

تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که بوسیدن بیشتر از این که در تحریک جنسی مؤثر باشد در ساختن یک رابطه عاطفی عمیق اثرگذار است. با این حال بسیاری از زنان گزارش می‌دهند که لب‌ها یکی از مهم‌ترین نقاط بدن آن‌ها برای تحریک جنسی محسوب می‌شود.در هر صورت این دو نظر منافاتی با یکدیگر ندارند و هر دوی آن‌ها می‌تواند درست باشد. در حقیقت بوسه نه تنها مقدمه مناسبی برای شروع و ادامه رابطه جنسی است بلکه می‌تواند در تقویت ارتباط عاطفی میان زوجین نیز مؤثر باشد.

4- گردن

بر اساس مطالعات گسترده‌ای که در مورد پاسخ‌های جنسی زنان انجام شده است، زنان به نوازش آرام گردن خود بسیار حساس هستند. و این نوازش‌ها تا حد زیادی به تحریک شدن هر چه بیشتر زنان کمک می‌کند. نکته جالب این جاست که تحقیقات نشان داده زنان با وزن کم‌تر  نسبت به تحریکات ملایم گردن خود بیشتر حساس هستند و به آن واکنش بیشتری نیز نشان می‌دهند. گرچه هنوز برای این ادعا توجیه علمی یافت نشده است.

5- سینه‌ها

جالب است بدانید زنان و مردان هردو به تحریک سینه‌ها به خصوص نوک سینه بسیار حساس هستند. تحریک نوک سینه  در زنان همان مناطقی از مغز را فعال می‌کند که هنگام تحریک کلیتوریس و واژن فعال می‌شود. درست مانند کلیتوریس ایجاد فشار و لرزش در نوک سینه‌ها منجر به ایجاد لذت بسیار در زن می‌شود و به تجربه ارگاسم کمک زیادی می‌کند.

6- گوش‌ها  

گوش‌ها به لمس شدن بسیار حساس هستند علت این امر این است که عصب‌های انتهایی زیادی در این منطقه وجود دارند. البته هنوز دانشمندان نمی‌دانند که چرا تحریک گوش‌ها موجب پاسخ  جنسی می‌شود با این ‌حال گوش‌ها نواحی رایجی هستند که در تحریک جنسی بیشتر در زن بسیار تأثیر گذار هستند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه می‌توانید نقاط حساس بدن زن  با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره  9092305265تماس بگیرید.


منبع : نقاط حساس بدن زن | با احتیاط دست بزنید (۶ نقطه مهم!)

  • ۹۸/۰۳/۳۰
  • هنر زندگی

نقاط حساس بدن زن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی