هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

هنر زندگی | مشاوره روانشناسی

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره تربیت کودک ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره شخصیت شناسی و...

خوشحال کردن زنان در زندگی مشترک از اهمیت بسیاری برخوردار است. زمانی که زن و شوهر سبک زندگی شادی را برای خود انتخاب کنند می‌توانند با آرامش بیشتر به حل مشکلات بپردازند و فرزندانی شاد پرورش دهند. زنان از پایه‌های اصلی بنیان خانواده هستند و مهم است که همسرشان چه کارهایی برای خوشحال کردن آن‌ها انجام می‌دهد. برخی مردان نمی‌دانند چطور با همسر خود برخورد کنند تا روابط بهتری با او داشته‌باشند و همواره او را خوشحال نگه دارند. در ادامه برخی از بهترین روش‌های کلی برای خوشحال کردن زنان را شرح داده‌ایم.
 

برای دریافت مشاوره روانشناسی در زمینه خوشحال کردن زنان می‌توانید با مشاوران مرکز حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

 

منبع : خوشحال کردن زنان | را‌ه‌های خوشحال کردن خانم‌ها

راه‌های خوشحال کردن زنان | توجه به نیازهای روحی روانی آن‌ها

هر خانمی در زندگی مجموعه‌ای از نیازهای روحی روانی را دارا می‌باشد که توجه به آن‌ها بر سلامت روان او و همچنین بهبود روابط زوجین تأثیر بسیار زیادی دارد. برخی نیازهای اساسی زنان شامل مواردی همچون نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن، نیاز به تعلق داشتن، نیاز به امنیت و آزادی و نیاز به اعتماد به نفس می‌شود.

اهمیت به این نیازها و برآورده کردن آن‌ها از طریق همسر یکی از راه‌‌های شاد کردن خانم‌هاست. توجه به نکات همسر داری به شما در شکل‌گیری روابط منسجم و عاشقانه کمک می‌کند. توصیه می‌کنیم مطلب نکات مهم همسرداری را مطالعه کنید.
 

راه‌های خوشحال کردن زنان | محبت کلامی

بسیاری از مردها فکر می‌کنند در عمل باید اثبات کنند که همسر خود را دوست دارند و اینکه وقت و انرژی خود را برای تامین نیازهای خانواده صرف می‌کنند بیان گر محبت آن‌ها است. هر چند که نمی‌‌توان در این عقیده ایرادی وارد کرد، اما زنان همواره نیاز به محبت کلامی دارند.

زنان نسبت به مردان روحیه حساس‌تری دارند و اینکه همسرشان به آن‌ها ابراز دوست داشتن کند، بسیار برایشان لذت بخش است. زنان نیاز دارند هر روز و به طور مداوم از همسرشان، جمله دوستت دارم را بشنوند و از علاقه او به خود مطمئن شوند تا در آرامش و خوشبختی بیشتری در کنارهمسر خود زندگی کنند.
 

صداقت در رابطه

زنان دوست دارند در مورد مسایل مهم زندگی همسرشان اطلاع داشته باشند و بدانند که در زندگی همسرشان چه می گذرد. صداقت برایشان به این معنی است که همسرشان به آن ها اعتماد دارد و این اعتماد آن ها را بی نهایت خوشحال می کند.

لازم نیست جزئی‌ترین مسائل خود را با او در میان بگذارید اما در گفتن مسائل مهم و تأثیر گذار صداقت کامل داشته‌باشید. این کار به مرور زمان باعث افزایش شادی در زندگی زنان می‌شود. توجه داشته‌باشید که مفهوم صداقت با رُک بودن متفاوت است. رک بودن به معنای بی‌پروا حرف زدن است.
 

راه‌های خوشحال کردن زنان | وفاداری

زنان نیاز دارند بدانند که برای همسرشان خاص و منحصر به فرد هستند. اطمینان از اینکه همسرشان جز او زن دیگری را برای عشق ورزیدن مناسب نمی‌بیند و فقط به او فکر می‌کند، او را لبریز از حس عشق و خوشحالی می‌کند.

همچنین وفاداری از مهم‌ترین ویژگی‌های شکل‌گیری خانواده موفق است که بر فرزندان و رفتارهای آینده آن‌ها تأثیرات عمیق می‌گذارد. برای اطلاع از دیگر ویژگی‌های خانواده موفق به مقاله خانواده موفق چه ویژگی‌هایی دارد؟ مراجعه کنید.
 

راه‌های خوشحال کردن زنان | تکیه گاه داشتن

زنان دوست دارند همسرشان را همیشه در کنار خود ببینند. در هنگام مشکلات دوست دارند همسرشان کنارشان باشد و حتی شرایط را برایشان آسان کند. دراین مواقع به کسی احتیاج دارند که به او تکیه کنند و در صورتی که آن فرد همسرشان باشد، بسیار راضی و خوشحال می‌شوند.
 

برنامه‌ریزی برای با او بودن

اگر خودتان و یا حتی همسرتان شاغل هستید، بهتر است زمانی را برای با هم بودن خالی کنید. این که شما با وجود مشغله کاری سعی کنید زمانی برای اینکه با همسرتان باشید فراهم کنید، باعث خوشحالی بسیار او می‌شود.
 

راه‌های خوشحال کردن زنان | گوش دادن

وقتی همسرتان با شما صحبت می‌کند به او گوش دهید. زنان دوست دارند صحبت کنند و وقتی حرف های او را واقعا گوش دهید بسیار خوشحال می شوند. خیلی از خانم‌ها به خاطر بی توجهی همسرانشان به آن‌ها شکایت می‌کنند بنابراین زمانی که این مسئله را برای آن‌ها فراهم کنید باعث خوشحالی او می‌شوید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله خانواده سالم را مطالعه کنید.
 

راه‌های خوشحال کردن زنان | مهربان بودن با زنان

از کارهایی که همسرتان برای شما انجام می دهد تشکر کنید. در این صورت همسرتان احساس می کند که کارهایش برای شما با ارزش است و بسیار خوشحال می شود. تشکر و قدردانی از همسر باعث می‌شود انگیزه بیشتری برای زندگی و توسعه کیفیت خانواده خواهد داشت.
 

راه‌های خوشحال کردن زنان | احساس امنیت

اینکه تمام انسان‌ها در دنیا به دنبال امنیت هستند امری واضح و مشخص است. اما زنان بیشتر از مردان به احساس امنیت از جانب همسرشان نیازمندند. زمانی که او بداند در هر شرایطی مراقب او هستید و هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهید آسیبی به او وارد شود او را بسیار خرسند می‌کنید. همچنین عشق و علاقه‌اش به شما  و زندگی مشترک بیشتر می‌شود.
 

نکات جزئی که زنان را خوشحال می‌کند

_هدایای کوچکی مثل گل و یا یک عطر زنان را بسیار خوشحال می‌کند.

_در هنگام ورود و خروج در را برای همسرتان باز کنید و بگذارید اول او رد شود.

_در جمع ها و مهمانی ها با او با احترام و مهربانانه صحبت کنید.

_در کارهای منزل به او کمک کنید.

_برایش یادداشت های رمانتیک و عاشقانه بگذارید.

_به او بگویید که بسیار زیبا شده است و برای گفتن این حرف منتظر سوال از طرف او نباشید.

_تاریخ ها و روزهای مهم مثل ازدواج و تولد همسرتان را به یاد داشته باشید و در این روزها او را سورپرایز کنید. رعایت نکات ذکر شده تنها در صورتی می‌توانند تأثیر گذار باشند که برای به کارگیری روش‌های صحیح از مشاوره خانواده استفاده کنید.
 

برای دریافت مشاوره در زمینه خوشحال کردن زنان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : خوشحال کردن زنان | را‌ه‌های خوشحال کردن خانم‌ها

  • ۹۸/۰۷/۱۰
  • هنر زندگی

خوشحال کردن زنان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی